آغاز ثبت نام دوره‌های آموزشگاه تخصصی قرآن هدی

آموزشگاه قرآن هدی

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی از برگزاری دوره‌های قرآنی در فصل تابستان همراه با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد ویژه طلاب، کارمندان و فرزندان آنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم کرباسی روز دو‌شنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: ثبت نام دوره‌های قرآنی در ایام فراغت تابستان در دو سطح بزرگسالان و کودکان و نوجوانان از روز دوشنبه، 10 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی اظهار داشت: دوره‌های ویژه بزگسالان شامل دوره‌های تربیت معلم «روخوانی و روانخوانی»، « تجوید» و «مفاهیم» و همچنین دوره‌های عمومی و تخصصی « روخوانی و روانخوانی ، تجوید ۱و۲» است.

کرباسی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی بزرگسالان در شیفت صبح روزهای فرد برگزار می‌شود، تصریح کرد: افرادی که دوره‌های تربیت معلم را با موفقیت به پایان برسانند، مدرک رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دوره‌های ویژه کودکان و نوجوانان شامل «آموزش حفظ»، «آموزش مفاهیم» و «آموزش قرائت» وکلاسهای هنری است، گفت: این کلاس‌ها برای قرآن آموزان آموزشگاه (ترم های قبل) در روزهای دوشنبه و چهارشنبه و برای ورودی‌های جدید در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ برگزار می‌شود. همچنین کلاس‌های فرهنگی و هنری برای قرآن‌آموزان فعلی، در روز سه شنبه از 8 الی 12 برگزار می‌شود.

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی، مهلت ثبت نام در این دوره‌ها را تا 15 خردادماه اعلام کرد و افزود: طلاب، کارمندان و فرزندان ممتاز ایشان در صورت ثبت نام از تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد بهره مند می‌شوند.

کرباسی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام همه روزه از ساعت 8 الی 12 صبح می‌توانند به جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، ساختمان مجتمع هدی، دبستان دوره دوم مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۱۷۱ - ۳۲۹۰۳۴۰۸ تماس بگیرند.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱