دیدار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با مدیر جامعه الزهرا

دیدار خانم خزعلی با مدیر جامعه الزهرا (16)

سرکار خانم خزعلی در دیدار با مدیر جامعه الزهرا بر استفاده از ظرفیت های علمی، پژوهشی و کارکردی جامعه الزهرا علیهاالسلام از سوی دولت تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور صبح امروز با حضور در جامعه الزهرا علیهاالسلام با مدیر، معاونان و برخی از مسئولان این موسسه علمی آموزشی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با ارائه گزارشی از فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی این مرکز بزرگ حوزوی، ظرفیت های مختلف موجود را در راستای خدمت به مکتب تشیع و نظام اسلامی توصیف کرد و از آمادگی جامعه الزهرا علیهاالسلام برای هرگونه همکاری با دولت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خبر داد.

در ادامه سرکار خانم خزعلی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید قدوسی و ایام تحصیل در مکتب توحید گفت: امروز در حوزه عملکردی واقعا نیازمندیم و علاوه بر استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی جامعه الزهرا علیهاالسلام از ظرفیت های عملکردی آن هم بهره خواهیم برد.

وی استفاده و غنی سازی ظرفیت شورای فقهی مسائل بانوان در راستای بررسی قوانین مربوط به زنان و خانواده را از نیازهای دیگر عنوان کرد و گفت: جامعه الزهرا علیهاالسلام می تواند در این حوزه ها ورود کند و در حل مسائل جامعه زنان به کمک شورا آمده و پیشقدم باشد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱