برگزاری دوره مقدماتی «نظریه‌های جامعه‌شناسی با رویکرد رسانه»

دوره نظریه جامعه شناسی رسانه

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره مقدماتی «نظریه‌های جامعه‌شناسی با رویکرد رسانه» توسط انجمن رسانه (ارج) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به ضرورت برگزاری دوره مقدماتی «نظریه‌های جامعه‌شناسی با رویکرد رسانه»، اظهار داشت: این دوره با محوریت آشنایی طلاب با نظریه‌های جامعه‌شناسی و تأثیر آن بر رسانه، نظریه‌ها و مکاتب فکری موثر، اهمیت و ضرورت بررسی نظریه‌ها در رسانه‌های نوین، تاثیر نظریه‌ها و جایگاه نظریات جامعه‌شناسی، ارتباطات و نظریه‌های فرهنگی در رسانه‌های نوین برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: دوره مقدماتی «نظریه‌های جامعه‌شناسی با رویکرد رسانه» روزهای یکشنبه از 24بهمن ساعت 14:30 به مدت 20 ساعت از سوی انجمن رسانه(ارج) برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره استاد سعید امیرکاوه عضو هیئت علمی دانشکده دین و رسانه به تبیین مباحث این دوره می‌پردازد.

حکمت نیا اضافه کرد: طلاب، مبلغان و دانش‌آموختگان تا تاریخ 20 بهمن با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین در قسمت دوره‌ها / دوره نظریات جامعه شناسی ثبت نام کنند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از دبیر انجمن رسانه (ارج)، گفت: متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به شناسه کاربری روابط عمومی ارج به نشانی Admin_Arj@ (در پیام‌رسان ایتا) مراجعه کنند.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: پس از اتمام ثبت نام نحوه شرکت در دوره اطلاع رسانی خواهد شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱