مدیرکل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) خبر داد:

فراخوان ثبت نام طلاب در اردوی زیارتی معرفتی راهیان نور

ثبت نام کاروان راهیان نور

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری اردوی راهیان نور ویژه خواهران طلبه و دانش آموختگان این مجموعه علمی فرهنگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور در مواجهه با بیماری کرونا، این برنامه تأثیرگذار در دو سال اخیر برگزار نشد اما با توجه به فراهم آوردن شرایط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال درصدد فراهم آوردن این فرصت ارزشمند هستیم تا گوشه‌ای از جانفشانی و رشادت‌های فرزندان این آب و خاک که در جریان هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن قسم خورده انجام شده بود، را به یاد آوریم.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در تاریخ 26 اسفند 92 که فرمودند: «نکته اصلی و کلیدی در اردوی راهیان نور، ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است»، اظهار داشت: این اردو با زیارت یادمان‌های اروندکنار، علقمه، خین، شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، چزابه، کمیل، فکه، معراج الشهدا و حضور در برنامه رمز شب پادگان میشداغ برنامه‌ریزی شده است.

داودالموسوی افزود: این اردو به مدت پنج روز از تاریخ دوشنبه تا جمعه، 16 تا 20 اسفند برگزار می‌شود و بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری سراسرکشور و همچنین بانوان طلبه غیرایرانی می‌توانند در این اردو ثبت نام کنند.

وی، مهلت ثبت نام در این اردوی زیارتی معنوی را تا روز سه‌شنبه 10 اسفند اعلام کرد و گفت: متقاضیان شرکت در اردوی راهیان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌توانند جهت ثبت نام به سامانه فرهنگی در سایت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یا آدرس https://cul.jz.ac.ir، کاربرگ اردوها مراجعه کرده و اطلاعات و تصویر رضایت‌نامه سرپرست و فیش پرداختی هزینه حضور هر نفر در اردو به مبلغ 350 هزار تومان به شماره حساب ۰۱۰۸۲۱۶۰۱۲۰۰۵ نزد بانک ملی یا شماره کارت ۲۰۰۹ – ۹۹۵۱ – ۹۹۱۱ – ۶۰۳۷  به نام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بارگذاری کنند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اهمیت حضور نسل جوان در این برنامه، عنوان کرد: امکان حضور فرزندان دختر مجرد در بازه سنی 9 سال به بالا فراهم شده است، همچنین بانوان طلبه و دانش‌آموخته سایر استان‌ها جهت همراهی با کاروان راهیان نور، ضمن تماس با شماره ذیل نسبت به هماهنگی اقدام کنند.

در صورت ضرورت شماره تماس 32112593 – 025 پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

تصویر خبر

راهیان نور

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱