درخشش طلاب غیرایرانی جامعه‌الزهرا(س) در بیست و هفتمین جشنواره قرآنی حدیثی المصطفی

6176b0c243942

طلاب غیرایرانی جامعه‌الزهرا(س) در بیست و هفتمین جشنواره قرآنی حدیثی المصطفی افتخار آفریدند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم آمنه عباسعلی زاده در گفتگو با واحد خبر با اعلام این مطلب، اظهار داشت: مرحله نهایی مسابقات بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی قرآنی حدیثی جامعه‌المصطفی، بهمن سال جاری با حضور طلاب غیرایرانی در رشته‌های حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل برگزار شد.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: طلاب غیر ایرانی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها همچون سال‌های گذشته با شرکت در این جشنواره که در دو بخش معارفی(کتبی) و شفاهی برگزار شد، با بیش از ۶ هزار نفر در ایران و ۷ هزار نفر در ۲۰ کشور از جمله نیجریه، نیجر، ماداگاسکار، تانزانیا، هند، عراق، پاکستان و... به رقابت پرداختند.

عباسعلی زاده در ادامه با قدردانی از تلاش‌های این عزیزان به اسامی برگزیدگان در این مسابقات اشاره کرد و گفت: در این مسابقات سرکار خانم معصومه زهرا جعفری، طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از پاکستان در بخش حفظ 15جزء قرآن کریم به رتبه پنجم دست یافت.

وی اضافه کرد: خانم ناظره بتول از پاکستان در بخش حفظ کل قرآن کریم، شایسته تقدیر شد، همچنین خانم نفیسه فاضل زاده از کشور عراق در قسمت حفظ کل قرآن کریم به شایسته  تقدیر دست یافت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱