مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

لزوم حمایت مرکز نخبگان حوزه و بنیاد ملی نخبگان از مراکز نخبه پرور

برقعی 2

سرکار خانم برقعی بر لزوم حمایت مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه و بنیاد ملی نخبگان از مراكز نخبه‌پرور شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی در نشستی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی عماد، رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات و فعالیت‌های این مرکز، خواستار حمایت جدی از مراکز نخبه پرور و تخصیص بودجه در این راستا شد.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با تاکید بر اینکه ترویج نخبه‌پروری باید در کشور مورد حمایت قرار گیرد تا شاهد رشد و بالندگی جامعه شویم، تصریح کرد: تا به حال فقط از خود نخبگان و مستعدان حمایت به عمل می‌آمده؛ اما شایسته است حوزه در این جهت گام‌های مؤثری بردارد.

در این نشست، سرکار خانم حسین زاده، سرپرست اداره کل دانش آموختگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و سرکار خانم اسمعیلی، رئیس اداره نخبگان این مؤسسه علمی حوزوی نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عماد در این نشست، ضمن قدردانی از فعالیت‌های اداره کل دانش آموختگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و تلاش مسئولان این بخش، بر پیگیری این امر از سوی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و برنامه‌ریزی برای جذب دانش‌آموزان مستعد جهت تحصیل در مراکز حوزوی، شناسایی استعدادهای برتر و برگزیدگان و جلب مشارکت استعدادهای برتر در برنامه‌های مطالعاتی مربوط به نخبگان تاکید کرد.

حجت الاسلام عماد

رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه خواستار تدوین چشم‌انداز برنامه‌ها و اقدامات سال 1401 در شناسایی، حمایت و پشتیبانی استعدادهای برتر و برگزیدگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱