کارگاه محصول محور طراحی پوستربا رویکرد مهدویت

کارگاه طراحی پوستر

کارگاه محصول محور طراحی پوستر با رویکرد مهدویت ویژه طلاب مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی، خانم صدیقه حاجی پور در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد بخش فرهنگی مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام با همکاری اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی، کارگاه محصول محور طراحی پوستر با رویکرد مهدویت را برگزار می‌کند.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیر حضوری بیان داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر فضای مجازی عرصه ای برای فعالیت و تبلیغ طلاب به شمار می رود در راستای توانمند سازی طلاب در عرصه تبلیغ در فضای مجازی این مرکز کارگاه محصول محور کلیپ سازی با تلفن همراه را برگزار می کند. 

وی ادامه داد: نخستین جلسه کارگاه طراحی پوستر روز یک شنبه 18 اردیبهشت ساعت 10 تا 12 ویژه افرادی که ثبت نام کرده اند برگزار می شود.

گفتنی است؛ طلاب مرکز غیرحضوری و مجازی می توانند جهت شرکت در این کارگاه ها به سامانه دانش پژوهان بخش دوره های فوق برنامه مراجعه و ثبت نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های فرهنگی تربیتی مرکز آموزش مجازی و غیر حضوری عضو کانال این مرکز در پیام رسان ایتا شوند یا با شماره ۰۲۵۳۲۱۱۲۳۰۹ تماس حاصل فرمایند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱