فراخوان ثبت نام طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری شهید مطهری

پوستر جامع3

علاقه مندان به آشنایی با آموزه های ناب دینی می توانند از 18 اردیبهشت تا 16 خرداد در طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری شهید مطهری ثبت نام کنند.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام و المسلمین حسن برزو در گفتگو با واحد خبر به آغاز ثبت نام سومین دوره طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری استاد شهید مرتضی مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح به همت اداره کل امور فرهنگی ویژه خواهران طلبه حضوری و غیرحضوری و دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیها السلام تصریح کرد: انتظار می‌رود دانش پژوهان بعد از گذراندن این دوره به آثاری از جمله مواجهه صحیح با آموزه‌های اسلامی، کسب توانمندی لازم در دفاع از آموزه های دینی، تأثیرگذاری فرهنگی و عقیدتی در مراکز فرهنگی و فعالیت های تبلیغی، به‌ دست‌آوردن شجاعت اندیشه ورزی و آزاد‌اندیشی دست یابند.

وی هدف از برگزاری این طرح را، ترویج نهضت کتابخوانی، مطالعه و مباحثه، تقویت تفکر و نشر اندیشه‌های متعالی ناب اسلامی در سطح حوزه های علمیه، جهت دهی و ساماندهی مطالعات خواهران طلبه در اوقات فراغت عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسملین برزو با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مطالعه آثار شهید مطهرى‌، شرکت در  این طرح  را برای طلاب بسیار مفید و ضروری برشمرد و گفت: زمان ثبت نام این طرح از 18 اردیبهشت تا 16 خرداد ماه با مراجعه به سایت https://cul.jz.ac.ir/Account/Login سربرگ دوره ها انجام می شود.

وی گفت: جهت آشنایی کامل علاقه مندان به شرکت در این طرح مطالعاتی لازم است طلاب قبل از ثبت نام، طرح ارائه شده در سامانه فرهنگی را مطالعه کرده و پس از ثبت نام در جلسه توجیهی طرح مطالعاتی شهید مطهری که در تاریخ 21خردادماه برگزار می شود، شرکت نمایند.

معاون فرهنگی تبلیغی در پایان ضمن بیان این نکته که خواهران ساکن استان قم می توانند در روز جلسه توجیهی کتاب را به صورت امانی یا خرید تهیه کنند، افزود: علاقه مندان می توانند پیشنهادات، انتقادات، طرح و ایده و نظرات خود را از طریق شناسه  @shajarah و یا شماره 32112357 و 32112086 – 025 با ما درمیان بگذارند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱