مدیر رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

بانوان طلبه باید در عرصه‌های مختلف اجتماع پیشران باشند

اسماعیلی 3

خانم اسماعیلی گفت: بانوان طلبه باید در جامعه پیشران باشند و مسئله‌هایی که روی زمین مانده پیگیری کنند و جامه عمل بپوشانند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم مریم اسماعیلی در سومین روز پیش رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که با حضور طلاب سطح دو و با موضوع «آسیب شناسی روش‌های مطالعه» در حال برگزاری است، عنوان کرد: اگر بیانات امامین انقلاب را درباره زنان مورد بررسی قرار دهیم، می‌بینیم که حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای مدظله العالی هر دو حکیم فرزانه انقلاب اسلامی تأکید زیادی بر جایگاه بانوان و  رهبری و پیشرانی زنان داشته و دارند.

مدیر رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: نقش‌آفرینی بانوان در اجتماع با حضور همه جانبه در صحنه‌ها و با شور و شعور مثمر ثمر خواهد بود.

وی که از سال 73 وارد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شده است، تصریح کرد: در میان زنان، بانوان طلبه که در حوزه علمیه تحصیل می‌کنند، توانایی بیشتری پیدا کردند و هم مسئولیت و تکلیف بیشتری دارند.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع بیانیه گام دوم در پاییز سال گذشته، یادآور شد: در این رویداد، بانوان طلبه استقبال خوبی از این رویداد داشتند و در پسارویداد با شور همراه با شعور در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به برگزاری رویداد آموزشی و انتخاب «روش‌های مطالعه» ویژه طلاب سطح دو، گفت: در رویداد آموزشی، شما این موضوع را در نظر بگیرید که چرا برخی انگیزه درس خواندن ندارند، انگیزه درس خواندن و شیوه درس خواندن باید مورد بررسی قرار گیرد و روش‌هایی ارائه شود تا قدرت درس خواندن افزایش پیدا کند و انگیزه‌ها تقویت شود.

مدیر رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه نقطه زن پیش بروید و نقطه زن عمل کنید، عنوان کرد: بانوان طلبه باید در جامعه پیشران باشند و مسئله‌هایی که روی زمین مانده پیگیری کنند و جامه عمل بپوشانند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱