پشتیبانی آنلاین و تلفنی از آزمون ورودی مجازی جامعه الزهرا(س)

آزمون ورودی جامعه الزهرا 1401 (17)

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات از پشتیبانی فنی و اجرایی گروه 20 نفره از آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام در سطح دو، سه و بازپذیری که به‌صورت مجازی و برخط برگزار شد خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی، مهندس حسن آمره‌ئی، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات صبح امروز در حاشیه برگزاری آزمون ورودی در گفتگو با واحد خبر با اشاره اینکه آزمون ورودی سطح دو و سه و بازپذیری به‌صورت مجازی و برخط برگزار شد گفت: برای برگزاری بدون دغدغه این آزمون، از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای صورت گرفت و برای تهیه و استفاده بهینه زیرساخت‌های لازم باوجود کمبود منابع راهکارهای مختلفی بررسی و مورد آزمایش قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات احتمالی داوطلبان در ورود به آزمون یک گروه 12 نفره از خواهران، پشتیبانی آزمون را به‌صورت چت آنلاین و تلفنی بر عهده گرفتند، همچنین گروه 8 نفره فنی و مهندسی دفتر فناوری مسائل مربوط به سرور، ترافیک سامانه و مسائل فنی مربوط به برگزار آزمون را لحظه به لحظه رصد می‌کنند تا در برگزاری آزمون ورودی خللی وارد نشود.

آمره‌ئی اظهار داشت: برای اینکه مشکلی در پشتیبانی آزمون نداشته باشیم و صف پشتیبانی شلوغ نشود آزمون سطح دو در دو زمان، ساعت 9 و 11 صبح برگزار شد و آزمون سطح 3 ساعت 15 برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای آمادگی داوطلبان و آشنایی آن‌ها با شیوه برگزاری آزمون و نیز شناسایی و مرتفع کردن مشکلات احتمالی، یک آزمون آزمایشی روز دوشنبه 19 اردیبهشت با موفقیت برگزار شد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات با بیان اینکه امسال برای سومین سال متوالی آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام در سطح 2 و 3 به‌صورت مجازی و برخط برگزار می‌شود، گفت: با تلاش همکاران دفتر فناوری اطلاعات بستر خوبی در زمینه برگزاری آزمون‌های برخط فراهم و تجربه ارزشمندی در سه بازه پیش از آزمون، حین آزمون و پس از آزمون انباشته شده که قابلیت ارائه به دیگر نهادها و مراکز را دارد و این موفقیت در سایه همدلی و همفکری همکاران و حمایت‌های مدیر محترم جامعه الزهرا علیهاالسلام شکل گرفته است.

 

    

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱