برگزاری مسابقات ورزشی آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی

مسابقات آمادگی جسمانی

مدیرکل امور فرهنگی از فراخوان ثبت نام مسابقات ورزشی آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی ویژه خواهران جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم داوودالموسوی، مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از فراخوان ثبت نام مسابقات ورزشی آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی ویژه خواهران خبر داد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه ها و فعالیت های انجمن هلال احمر،  شرکت در مسابقات ورزشی است، گفت:  دو مارپیچ، دو ۴×۹ متر همراه با جابه جایی کیف کمک های اولیه و برانکارد،  طناب زنی،  جابه جایی با استپ، دو سرعت و دراز و نشست از رشته های درنظر گرفته شده برای این دوره از مسابقات است.

داوودالموسوی افزود: مسابقات به صورت تیمی (هر تیم متشکل از دونفر ) در دو رده سنی ۱۸ تا 35 سال و ۳۵ سال به بالا  برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد:  مسابقه به صورت سرعتی برگزار می شود. اعضاء مسابقه را با کوله پشتی ۲ کیلویی آغاز می کنند و کرنومتر از اول مسابقه زده می شود و تا پایان قطع نخواهد شد.

شایان ذکر است؛ علاقمندان می توانند جهت ثبت نام با کارشناس اداره کل امور فرهنگی با شماره32112434 تماس گرفته و مشخصات خود را ثبت کنند. زمان و مکان برگزاری مسابقات متعاقبا اعلام و به ثبت نام کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱