گام فرهنگی طلاب جامعه الزهرا در جشنواره مادرانه بانوان استان قم

جشنواره مادرانه (3)

جشنواره مادرانه ویژه بانوان استان قم به مناسبت هفته ملی جمعیت با فعالیت فرهنگی طلاب و اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام در بوستان نرگس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داوودالموسوی با بیان اینکه امروز جشنواره مادرانه ویژه بانوان استان قم که به مناسبت هفته ملی جمعیت از روز یکشنبه در بوستان نرگس دایر بود به پایان می رسد، گفت: جشنواره مادرانه، برنامه مشترکی است که با همکاری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، شورای شهر، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و استانداری در بوستان بانوان نرگس برگزار شد.

داوودالموسوی با اشاره به غرفه‌های جشنواره مادرانه، توضیح داد: در غرفه کلنیک مادرانه که با همت مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها راه اندازی شده، اساتید این مرکز، پاسخگوی سؤالات فقهی، پزشکی و اعتقادی بانوان هستند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: غرفه مشاوره به همت واحد مشاوره الزهرا سلام‌الله‌علیها و غرفه معرفی بانوان موفق پرجمعیت به همت اداره خانواده این مجموعه از دیگر غرفه‌های این جشنواره است، همچنین در غرفه کودک، برنامه‌های متنوعی از جمله ترویج پویش «سهم من از زندگی؛ خواهر و برادر» ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری مهدکودک شکوفه‌های بهار و اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرا می‌شود.

داودالموسوی اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به همراه معرفی کتاب از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

وی یادآور شد: در این جشنواره دو روز دورهمی مادرانه با برنامه‌های متنوع و شاد در روزهای سه شنبه و پنجشنبه ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ برگزار شد که با استقبال خوب بانوان استان مواجه شد.

گفتنی است، جشنواره مادرانه همزمان با هفته ملی جمعیت از روز یکشنبه تا جمعه، ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۷ تا ۲۰ در بوستان نرگس دایر برگزار شد و امروز به پایان می رسد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱