در دهه کرامت صورت گرفت؛

مراسم اهدای جهیزیه به طلاب نوعروس جامعه الزهرا

اهدای جهیزیه8

مراسم اهدای جهیزیه به طلاب نوعروس با حضور سرکار خانم برقعی و جمعی از معاونان و مدیران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار و این جهیزیه‌ها به درب خانه‌های نوعروسان ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همزمان با ایام دهه کرامت با حضور سرکار خانم سیده زهره برقعی، معاونان و جمعی از مدیران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این مراسم، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن قدردانی از دست اندرکاران این برنامه از جمله معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، مرکز خدمات حوزه های علمیه و کمیته امداد، تصریح کرد: بهترین برنامه توسعه کشور ما برنامه جمعیت است و اگر بتوانیم در بحث جوانی جمعیت تلاش کنیم و این توسعه ایجاد شود، در دیگر برنامه ها موفق خواهیم بود.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه یکی از راه‌های جوانی جمعیت، بحث ازدواج آسان است، عنوان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا مشکلات ازدواج از جمله تهیه جهیزیه را که متوجه خانواده ها است، رفع و شرایط ازدواج را برای زوج های جوان فراهم کنیم.

وی با اشاره به تجلیل رهبر معظم انقلاب مدظله العالی از شخصیتی که بیش از صد جهیزیه تهیه کرده بود، گفت: این مسیر و وظیفه ما را مشخص می‌کند، اگر ما بتوانیم شرایط ازدواج آسان را برای زوج های جوان فراهم کنیم، از لحاظ روحی و معنوی تأثیر فراوانی بر ما خواهد داشت و علاوه بر باقیات الصالحات، در این دنیا هم برکات آن را خواهیم دید.

خانم برقعی با اشاره به فعالیت سامانه خیرین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: هر یک از ما اگر بتوانیم هر ماه، مبلغی را هر چند اندک برای امور خیر و خداپسندانه پرداخت کنیم، آثار آن را در زندگی خود خواهیم دید.

در این مراسم، همچنین سرکار خانم زهرا احسانی، رئیس اداره خدمات، رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن تبریک ایام دهه کرامت وارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره ، اظهار داشت: در شرایط کنونی دنیا و کشور به ویژه بعد از شیوع کرونا که به واسطه بحران های اقتصادی، معیشت و وضعیت اقتصادی مردم آسیب دیده است، تاکنون، 45 جهیزیه با همکاری و تعامل کمیته امداد و خیرین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تهیه و برای طلاب نوعروس در شهرهای مختلف کشور ارسال شده است.

وی با بیان اینکه امروز 5 جهیزیه به صورت نمادین برای طلاب نوعروس استان قم ارسال می‌شود، از مشارکت کمیته امداد و خیرین و همه همکاران در این زمینه قدردانی کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱