فراخوان ثبت نام در دوره تخصصی کوتاه مدت «تربیت دخترانه»

دوره مجازی تربیت دخترانه

دوره تخصصی کوتاه مدت «تربیت دخترانه» با تخفیف 65 درصدی ویژه طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه نیک زاد در گفتگو با واحد خبر، ضمن عرض تبریک اعیاد دهه ولایت، عنوان کرد: مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با همکاری مجتمع آموزشی تربیتی هدی و مرکز تربیت مربی تراز انقلاب اسلامی مجتمع امام صادق علیه‌السلام، دوره تخصصی «تربیت دخترانه» را برگزار می‌کند.

مدیر مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این دوره آموزشی کوتاه‌مدت با هدف آشنایی و آگاهی والدین و مربیان نسبت به ابعاد شخصیتی دختران طراحی شده است و تلاش شده در آن به الزامات تربیتی نقش‌های یک دختر در طول زندگی پرداخته شود تا نگاهی جامع و دقیق نسبت به تربیت دختران داشته باشیم.

نیک زاد ادامه داد: «تربیت دخترانه» در 60 ساعت آموزشی از 25 تیر و طی 10 هفته به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: به افرادی که حداقل 60 نمره از 100 نمره را در آزمون پایانی کسب نمایند، گواهی معتبر با امضای دو مجموعه، اعطا خواهد شد.

مدیر مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: هزینه ثبت‌نام در این دوره 1,080,000 تومان است که طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از تخفیف 65 درصدی ثبت‌نام برخوردار هستند. این تخفیف با مشارکت مالی مرکز و در قالب بسته حمایتی مهارت‌افزایی طلاب اعمال شده است.

نیک زاد بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند درخواست خود را برای دریافت کد تخفیف، به آیدی @adminfarakhan در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱