بازدید مدیر جامعه‌الزهرا(س) از اداره کل سنجش و پذیرش

بازدید مدیر جامعه الزهرا از پذیرش 15

سرکار خانم برقعی و هیئت همراه ضمن بازدید از اداره کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در جریان روند فعالیت‌های این اداره کل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همراه با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعیدی معاون منابع انسانی و پشتیبانی، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی اندیشه  مدیر کل حوزه مدیریت، سرکار خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت و مدیران بخش‌های آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از اداره کل سنجش و پذیرش بازدید کردند.

در جریان این بازدید، سرکار خانم ارمکان مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به بیان گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه از جمله آمار پذیرفته شدگان مرحله اول در سطوح تحصیلی دو، سه، چهار، بازپذیری و روند برگزاری مصاحبه‌ها و ارزیابی‌های مصاحبه گران پرداخت.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: امسال چندین نوآوری در بخش سنجش و پذیرش صورت گرفته است، از جمله طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با اساتید مصاحبه گر، برخی مصاحبه‌ها در استان‌های مختلف انجام می‌شود و نیاز به حضور داوطلبان در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیست.

ارمکان همچنین به فعالیت و حضور اساتید مصاحبه گر و مشاوران در روند مصاحبه اشاره کرد و گفت: امسال 24 نفر از کارمندان مجموعه با اداره کل سنجش و پذیرش همکاری داشتند.

وی در پایان بر لزوم هماهنگی بخش‌های مختلف مجموعه با اداره کل سنجش و پذیرش در زمان مصاحبه و ارزیابی و همچنین راه اندازی سامانه سنجش و پذیرش تأکید کرد.

در ادامه، سرکار خانم احمدی کارشناس مسئول گزینش و استعدادسنجی به برخی فعالیت‌های این بخش از جمله برگزاری دوره‌های ضمن خدمت ویژه اساتید مصاحبه گر، همکاری مشاوران مرکز مشاوره در برگزاری مصاحبه‌ها و همچنین هماهنگی جهت حضور برخی اساتید مصاحبه گر در استان‌های مختلف کشور اشاره کرد.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پس از بازدید از بخش‌های مختلف این اداره کل، نظم و انضباط و فعالیت شبکه ای این بخش را ارزشمند دانست و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارمندان این مجموعه، تصریح کرد: امسال به نظر می‌رسد نوآوری‌های بسیاری در بخش سنجش و پذیرش رخ داده است.

خانم برقعی، برگزاری مصاحبه از داوطلبان شهرستان‌ها را یکی از طرح‌ها و نوآوری‌های مناسب امسال برشمرد و اظهار امیدواری کرد که این طرح در سال‌های آینده توسعه پیدا کند.

وی همچنین از حضور مشاوران در مصاحبه ها، توجه و دقت در استعدادسنجی و برگزاری نمایشگاه در حاشیه مصاحبه‌ها استقبال کرد و گفت: امروز ما از حاصل کار سال‌ها زحمت دیگران استفاده می‌کنیم و ما باید با همفکری و استفاده از تجارب یکدیگر، این فعالیت‌ها را رشد دهیم و به دست دیگران بسپاریم.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بر لزوم فعالیت‌های شبکه ای در بخش‌های مختلف مجموعه تأکید و در پایان از همه کارکنانی که برای خدمت به مجموعه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، قدردانی کرد.  

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱