برگزاری جشن ازدواج و کارگاه مهارت روابط موثر زوجین ویژه طلاب جامعه‌الزهرا(س)

جشن ازدواج و کارگاه ارتباط موثر

مراسم جشن ازدواج و کارگاه آموزشی مهارت روابط موثر زوجین ویژه طلاب جامعه‌الزهرا(س) و همسرانشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی درگفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: همزمان با ایام مبارک ذی الحجه، جشن ازدواج بانوان طلبه به همراه همسرانشان در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: نظر به اهمیت ازدواج طلاب جوان، از بانوان طلبه این مجموعه که در سال 1400 یا 1401 ازدواج نمودن به همراه همسرانشان دعوت شد تا در این مراسم شرکت کنند.

داودالموسوی بیان داشت: در این جشن، کارگاه آموزشی مهارت روابط موثر زوجین با حضور استاد حجت الاسلام و المسلمین عشقی برگزار شد.

وی افزود: بایسته‌های معرفتی در امر مقدس ازدواج، بیان بایدها و نبایدها در تعاملات زوجین، ارائه راهکارهای مناسب برای داشتن زندگی خوب، اصلاح سبک زندگی مشترک بین زن و مرد و غیره از جمله مباحث مطرح شده در کارگاه بود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: تبیین شاخصه‌ها و مبانی مهارت ارتباطی در محیط خانواده از جمله اهداف برگزاری این کارگاه و مراسم جشن ازدواج بود.

داودالموسوی، برگزاری مسابقه و حضور ذاکر اهل بیت علیهم‌السلام، ارائه محتواهای متناسب با برنامه در قالب کلیپ و پوسترهای نمایشگاهی را از دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم برشمرد و اضافه کرد: در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین عشقی به پرسش‌های زوجین در زمینه‌های مختلف پاسخ داد و آمادگی مراکز مشاوره جهت پاسخگویی به مسائل اعلام شد.

وی، اهمیت به مسئله ازدواج بانوان طلبه را از اهداف امور خانواده طلاب دانست و گفت: کارشناسان امور خانواده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در امر همسان گزینی و تسهیل ازدواج در راستای اجرای سنت حسنه نبوی پاسخگوی خانواده‌های متقاضی امر ازدواج هستند.

‌ مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: مادر و یا خواهر آقای متقاضی امر ازدواج می‌تواند همه روزه از ساعت 8  تا 12 با شماره تلفن‌های 32112631 – 32112592 – 32904911 – 025 تماس بگیرند.

داودالموسوی خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم، تبرک زندگی این عزیزان با اقامه نماز و تجدید عهد در کنار مزار شهدای گمنام صورت گرفت و جشن با پذیرایی شام به اتمام رسید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱