فراخوان ثبت نام تبلیغ مجازی با رویکرد فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت

تبلیغ نوین

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از ثبت نام طلاب در تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای سه ماهه فصل پاییز سال 1401 جامعةالزهراء سلام الله علیها با رویکرد فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به تبلیغ مجازی ، هنری و رسانه ای ویژه طلاب، مبلغین، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان اظهار داشت: حضورگسترده خانواده جامعه الزهرا سلام الله علیها در نقش آفرینی منسجم عرصه فضای مجازی ، هنری و رسانه ای کشور و رسالت تبلیغ دینی این موسسه علمی - حوزوی؛ برنامه تبلیغ مجازی ، هنری و رسانه ای سه ماهه فصل پاییز 1401 جامعه الزهرا سلام الله علیها با رویکرد به تصویر کشیدن فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت به اجرا در می آید.

وی در ادامه به قالب های مختلف تولیدات رسانه ای و هنری اشاره کرده و قالب های مد نظر را به شرح ذیل اعلام نمود:
ساخت تولیدات رسانه ای اعم از :
کلیپ: با موضوع معرفی مادر، همسر و دختران شهدای شاخص استان محل سکونت و معرفی«طلاب شهیده»؛
مستند: گزارشی از فعالیت بانوان امدادگر، فعالیت بانوان کنشگر منسوب به شهدا؛
انیمیشن: شهدای بمباران با اولویت کودکان؛
فیلم کوتاه: فیلمی کوتاه از مادر، همسر ودختران شهدا؛
نگاره: آلبوم تصویری شهدای بانوی استان قم و مراکز استان های مختلف سراسرکشور؛
پادکست: آلبوم سفارشات شهدا به خانواده هایشان از زبان خانواده ایشان، آلبوم خاطرات مادران و همسران و خواهران ، آلبوم خاطرات بانوان ایثارگر؛
نماهنگ: تولید نماهنگ از «سرودهای همگانی» مدارس دخترانه با موضوع ایثار ، مقاومت و شهادت با محوریت شهدای مدافع حرم ، سلامت و دفاع مقدس؛
برنامه تلویزیونی: خرده روایت‌هایی از «بانوان و وجوه مقاومت»؛
کتاب صوتی: از آثار پرطرفدار منتشر شده از سبک زندگی شهدای استان های مختلف اعم از قم و... (با حفظ روندهای قانونی و حقوق معنوی).
تولیدات هنری:
هنرهای ادبی: نمایشنامه /فیلمنامه نویسی / شعر/ داستان / رمان؛
هنرهای ترسیمی: نقاشی/ خطاطی/ نگارگری؛
هنرهای نمایشی: تئاتر / تشکیل گروه نمایش و برنامه‌ریزی اجرا ؛
هنرهای تجسمی: طراحی المان‌ها و تبلیغات محیطی شهری با ظرفیت بانوان طلبه و هنرمند در قالب رویدادها و فرصت‌های هنری؛
هنرهای آوایی: برنامه ریزی اجرای سرود و همخوانی توسط نونهالان با رویکرد ایثار، مقاومت و شهادت ؛
نقاشی / خطاطی/ نگارگری: با موضوع بانوان ، دفاع مقدس و فرهنگ شهادت.

حکمت نیا اشاره کرد : هدف اصلی از رویکرد این فصل از تبلیغ مجازی استفاده از بستر فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت برای شکل گیری عالی ترین سطح از سرمایه اجتماعی در جامعه اسلامی است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد : فرهنگ ایثار ، مقاومت و شهادت ازطریق پیوند با باورهای دینی، موجب برقراری اعتماد و توجه به ارزش های اخلاقی در هر فرد می گردد و به زندگی وی معنا می بخشد و باعث تقویت و تحکیم سرمایه اجتماعی می شود و طلاب با توجه به تاثیرات این فرهنگ می توانند نقش تعیین کننده در این تاثیرگذاری اجتماعی داشته باشند.
حکمت نیا اضافه کرد: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان می توانند با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانیhttp://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین (بخش برنامه ها) ثبت نام کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی 32112093 تماس حاصل نمایند .

وی در ادامه متذکر شد: تولیدگران محترم ، تولیدات خود را با آرم ایتا ، تولیدگر و آدرس کانال اداره تبلیغ نوین jz_resane@ ثبت نموده و محصولات خود را به آیدی @b_a_1400  در ایتا، جهت روند تصویب و انتشار ارسال نمایند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱