حضور مشاوران جامعه‌الزهرا(س) در نمایشگاه دفاع مقدس

نمایشگاه دفاع مقدس

مشاوران مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در غرفه‌های مشاوره نمایشگاه دفاع مقدس حضور یافته و پاسخگوی بازدیدکنندگان این نمایشگاه بودند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نمایشگاه دفاع مقدس از روز شنبه 31 شهریورماه تا روز جمعه 6 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه دفاع مقدس واقع در خیاباش ولیّ عصر شرقی جنب مسجد مقدس جمکران بر پا شد.

یکی از سالن‌های این نمایشگاه به سبک زندگی اسلامی و نقش بانوان در این امر اختصاص داشت و مسئولیت دو غرفه مشاوره بانوان  و آقایان در این سالن به عهده مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بود.

با هماهنگی‌های انجام شده در این ایام ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اخوی مدیر مرکز مشاوره در بخش مشاوره آقایان و سرکار خانم‌ها اجلوئیان، آل آقا، تهرانی، روشن و رضوانی در بخش بانوان حضور فعال داشتند.

غرفه‌های مشاوره نمایشگاه با استقبال زیادی از سوی مراجعان، بازدیدکنندگان و همچنین برگزار کنندگان نمایشگاه مواجه شدند.

در این غرفه‌ها علاوه بر ارائه خدمات مشاوره ای، مطالب اخلاقی، تربیتی، مشاوره‌ای ونیز روایاتی در زمینه اهمیت مشاوره به صورت پوستر با آرم مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام نصب شد که مورد مطالعه بازدید کنندگان قرار می‌گرفت.

این مطالب مقرر شد پس از اتمام نمایشگاه در مراکز بسیج مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

امید است، مجموعه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بتواند در مسیر آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و اهداف والای شهدای اسلام و انقلاب اسلامی،گام‌های موثرتری بردارد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱