نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت مهدی موعود(عج) مبارک

امام زمان

نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت مهدی عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف امام بزرگ و امید مستضعفان جهان مبارک باد.

به گزارش روابط عمومی، نهم ماه ربیع الاول سالروز آغاز امامت خورشید درخشانِ جهانِ بشریّت و مرواریدِ فروزانِ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و برقرار کننده حکومت عدل در سراسر جهان حضرت حجت بن الحسن العسکری، مهدی موعود عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است.

او خواهد آمد و جهان را از عدل و داد پر خواهد کرد همان‏گونه که از ظلم و جور، پر شده است. به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی: «دورانى خواهد رسيد كه قدرت قاهره حق، همه‌ى قله‌هاى فساد و ظلم را از بين خواهد برد و چشم‌انداز زندگى بشر را با نور عدالت منور خواهد كرد؛ معناى انتظار دوران امام زمان اين است (دیدار با مردم قم ۳۰/۱۱/۱۳۷۰)».

رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی در ديدار اقشار مختلف مردم به مناسبت نيمه شعبان در مصلاى تهران در تاریخ 30 مهر 1381 به وظیفه منتظران در دوران غیبت اشاره داشتند و فرمودند: «بزرگترين وظيفه منتظران امام زمان اين است كه از لحاظ معنوى و اخلاقى و عملى و پيوندهاى دينى و اعتقادى و عاطفى با مؤمنين و همچنين براى پنجه درافكندن با زورگويان، خود را آماده كنند. كسانى كه در دوران دفاع مقدس، سر از پا نشناخته در صفوف دفاع مقدس شركت مى‌كردند، منتظران حقيقى بودند. كسى كه وقتى كشور اسلامى مورد تهديد دشمن است، آماده‌ى دفاع از ارزش‌ها و ميهن اسلامى و پرچم برافراشته اسلام است، مى‌تواند ادعا كند كه اگر امام زمان بيايد، پشت سر آن حضرت در ميدان‌هاى خطر قدم خواهد گذاشت. اما كسانى كه در مقابل خطر، انحراف و چرب و شيرين دنيا خود را مى‌بازند و زانوانشان سست مى‌شود؛ كسانى كه براى مطامع شخصى خود حاضر نيستند حركتى كه مطامع آنها را به خطر مى‌اندازد، انجام دهند؛ اينها چطور مى‌توانند منتظر امام زمان به حساب آيند؟ كسى كه در انتظار آن مصلح بزرگ است، بايد در خود زمينه‌هاى صلاح را آماده سازد و كارى كند كه بتواند براى تحقق صلاح بايستد».

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱