ره توشه تبلیغی ویژه محرم 1440 + دانلود

ره توشه محرم

سالانه به مناسبت ایام رمضان و محرم، ره توشه مورد نیاز تبلیغی مبلغان از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبر مؤمنی رئیس گروه تامین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفتگو با خبرنگار بلاغ، گفت: سالانه به مناسبت ایام رمضان و محرم، ره توشه مورد نیاز تبلیغی مبلغان را منتشر می‌­کنیم.

وی با اشاره به فرصت تا ایام تبلیغی ماه محرم، اظهار کرد: مبلغان از تعطیلات تابستان برای آمادگی تبلیغی استفاده نمایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی بیان داشت: کتاب ره توشه راهیان نور علاوه بر نسخه مکتوب، در قالب pdf و اندروید نیز منتشر شده است؛ مبلغان می‌توانند آن‌ها را در سایت بلاغ و همچنین در کانال های معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی مشاهده کرد.

وی با بیان این که کتاب ره توشه، شامل محتوای سخنرانی­‌های دهه محرم است که برای هر شب یک سخنرانی در نظر گرفته شده است، افزود: ره توشه محرم به همت نویسندگان فاضل و محققان فرهیخته با قلمی روان به رشته تحریر در آمده و در موضوعاتی همچون انگیزه ها و علل قیام امام حسین علیه السلام، معیار تشخیص حق و باطل، تقابل دین و دنیا در نهضت امام حسین علیه السلام، نقش زیارت در تقویت باور های دینی و پاسخ به شبهات عزاداری، با محوریت معارف انسان پرور کربلای حسینی سامان یافته است.

رئیس گروه تامین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به انتشار ره توشه خواهران گفت: علاوه بر ره توشه اصلی، ره توشه تبلیغی ویژه خواهران مبلغه نیز منتشر شده است که حاوی ۱۰مقاله کاربردی و مورد نیاز جامعه است و برای مبلغانی که مخاطب آنان خواهران و خانوده­‌ها باشند، قابل استفاده است.

وی با اشاره به توجه دست­اندرکاران تولید ره توشه­‌ها به نیاز جامعه، مطالب مطرح شده در ره توشه خواهران را آسیب شناسی تربیت دینی فرزندان، مهارت رفتاری و الدین با فرزندان، عوامل قبح زدایی طلاق، شیوه­های مطلوب استفاده از فضای مجازی، آثار منفی استفاده از تبلت و موبایل بر سلامت کودکان و... برشمرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی هدف از کتاب ره توشه را تهیه محتوای تبلیغی برای ارایه در منبر دانست و گفت: با توجه به اهمیت مطالب ره توشه‌‌ها، از جهت مطالب متقن، کاربردی و دارای نوآوری، لازم است مبلغان گرامی از آن استفاده نمایند.

رئیس گروه تامین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان گفت: علاوه بر ره توشه اصلی و ره توشه خواهران، در محرم سال جاری ره توشه‌ه‌ای ویژه چهلمین سال انقلاب اسلامی نیز در اختیار مبلغان قرار خواهد گرفت.

 

ره توشه راهیان نور محرم ۱۴۴۰ PDF

 

 

۲.۷۴ مگابایت

 

ره توشه راهیان نور محرم ۱۴۴۰ - خواهران PDF

 

 

۲.۶۸ مگابایت

 

ره توشه ویژه چهلمین سال انقلاب اسلامی

 

 

۲.۳ مگابایت

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱