معاون تبلیغ و امور فرهنگی در جلسه با اداره کل تبلیغ تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت مبلغان بین الملل و تبلیغ چهره به چهره

تبلیغ

نخستین جلسه معاون جدید تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با همکاران اداره کل تبلیغ ، 21 آبان در اتاق جلسات این اداره برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم دکتر شریفی در این جلسه ضمن آشنایی با همکاران اداره تبلیغ؛ به بررسی مسئولیت های این اداره و برنامه ها و اهداف آن که از سوی سرکار خانم بهرامی، مدیر کل و مدیران ادارات بیان شد، پرداخت.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی ضمن تاکید بر سرلوحه قرار دادن سخنان رهبر معظم انقلاب در همه  فعالیتها، اظهار داشت: یکی از خواسته های رهبر انقلاب انجام کار تشکیلاتی است که فواید بسیار زیادی برای کاهش فشار کاری و بالا بردن دقت و تمرکز در روند اجرای برنامه ها دارد.

خانم دکتر شریفی با تاکید بر اهمیت کار در حوزه زن و خانواده، اظهار داشت: حوزه زن و خانواده یکی از مهم ترین حوزه های کاری است و طبق بیان مقام معظم رهبری باید مراقب آندلسی شدن قم باشیم و با کار بر روی موضوع زن و خانواده، جلوی حملات فرهنگی دشمن را بگیریم تا آنها نتوانند جامعه را به سوی اهداف پلید خود بکشانند.

در ادامه خانم بهرامی، مدیر کل تبلیغ با بیان ساختار این اداره و معرفی خانم حقیقی به عنوان رییس اداره توانمندسازی مبلغان و  خانم مرادی به عنوان رییس اداره اعزام مبلغ، اظهار داشت: هر دو اداره با تمام توان سعی در انجام هرچه بهتر و با کیفیت فعالیت های خود دارند.

وی همچنین به تشریح نحوه تشکیل کارگروههای علمی و تدوین دهها طرح تربیت تخصصی مبلغ پرداخت و در مورد دوره های توانمندسازی مبلغان توضیحاتی ارائه داد.

سرکار خانم حقیقی کارشناس مسئول اداره توانمندسازی هم در این جلسه به تشریح فعالیت های واحد خود پرداخت و اظهار داشت: این ادره مهارتهای عمومی شمیم، دوره های تربیت تخصصی مبلغ در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی و دوره های تربیت مدرس را برگزار می کند.

وی با بیان این موضوع که در  ترم جاری 150 دوره آموزشی تبلیغی در حال انجام است و از فروردین ماه تنها با حضور یک کارشناس این تعداد دوره برگزار شده است، خواستار پیگیری جذب نیرو برای این اداره شد.

سرکار خانم مرادی کارشناس مسئول اداره اعزام مبلغ نیز در این جلسه به فعالیتهای اداره و بحث سامانه مبلغان اشاره و با بیان اینکه از ابتدای سال 1401 تاکنون 2065 مبلغ اعزام شده اند، افزود: برای مبلغان بین الملل برنامه جذب و تشکیل پرونده داریم و در هفته بسیج دانش آموزی مبلغان بین الملل به مدارس متوسطه اعزام شدند که با استقبال بینظیر کادر مدرسه و دانش آموزان مواجه شد.

کارشناس مسئول اداره اعزام مبلغ خاطر نشان کرد: علاوه بر70 مورد ارزیابی عمومی از داوطبان فعالیت تبلیغی، از بین 1500 ثبت نام صورت گرفته برای مبلغان امین؛ بالغ بر 813 ارزیابی انجام و 400 مبلغ جذب شدند و مشغول به فعالیت تبلیغی در مدارس هستند.

در پایان این جلسه خانم دکتر شریفی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته؛ بر پیگیری برنامه ها و مصوبه های جلسه تاکید کرد و بیان داشت: باید به دنبال برنامه ای برای پوشش کل مدارس استان و دانشگاهها با حضور مبلغان بین الملل باشیم زیرا تاثیر بسیار شگرفی در جذب مخاطب جوان دارند. همچنین باید بر روی تبلیغ چهره به چهره در کل مدارس استان برنامه ریزی کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱