در دیدار مدیران دو مجموعه مقرر شد؛

تعامل جامعه الزهرا و رادیو معارف در تولید برنامه‌های ویژه زنان و خانواده

دیدار با مدیر رادیو معارف

در دیدار مدیران دو مجموعه جامعه الزهرا علیهاالسلام و رادیو معارف، زمینه های تعامل مشترک بررسی و مقرر شد در تولید برنامه‌های ویژه زنان و خانواده از ظرفیت های این دو مرکز استفاده بیشتری شود.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی در دیدار دکتر کاویانی مدیر رادیو معارف و شماری از مدیران و مسئولان این رسانه که پیش از ظهر امروز در جامعه الزهرا برگزار شد با اشاره ظرفیت‌های بالای دو مجموعه، همکاری و تعامل جامعه الزهرا علیهاالسلام و رادیو معارف را گام مثبتی در راستای معرفی الگوی سوم زن مسلمان دانست.

وی خواستار  معرفی جامعه الزهرا علیهاالسلام در رسانه‌های گروهی به‌ویژه رادیو معارف به‌عنوان یک رسانه پر مخاطب شد و گفت: در راستای همکاری دو مجموعه می‌توان با آینده‌پژوهی، مسائل آتی جامعه بانوان را رصد و برای آن برنامه‌ریزی کرد. نیازهای رسانه‌ای رادیو معارف در این فرایند قابل بررسی است و جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌تواند در این راستا با تربیت کارشناسان متخصص رسانه‌ای نقش پررنگی داشته باشد.

در ادامه این دیدار دکتر کاویانی مدیر رادیو معارف با بیان اینکه این رادیو 22 بهمن سال 1377 به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد، گفت: استقرار این رسانه در قم با هدف استفاده از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه و مراکز دینی در برنامه‌های آن است و از همان ابتدا از موسیقی سازی در ساخت برنامه‌ها استفاده نشد که موجب انتقاد بسیاری از فعالان رادیو شد و این پروژه را شکست‌خورده ‌انگاشتند ولی با کمک طلاب آشنا به رسانه این کار انجام شد و اکنون حدود 24 سال از عمر آن می‌گذرد.

وی مراجع و علما، اساتید حوزه و دانشگاه، معلمان و دبیران آموزش و پرورش، وزرا و نمایندگان مجلس، بسیاری از مسئولان و برنامه‌سازان صداوسیما و عموم مردم به‌ویژه قشر بانوان خانه‌دار را از مخاطبان این رادیو عنوان کرد و گفت: این مخاطب شناسی از طریق نظرسنجی به اثبات رسیده است و با توجه به اینکه بانوان خانه‌دار بخشی از مخاطبان ما هستند، همکاری و تعامل این رسانه با جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌تواند در بررسی مسائل و پاسخگویی به نیازهای آن‌ها بسیار مؤثر و مفید باشد.

وی تربیت کارشناس مجری، معرفی کارشناسان متخصص در موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، ساخت برنامه‌های مشارکتی و همکاری‌های خبری و اطلاع‌رسانی را از محورهای تعامل دو مجموعه عنوان کرد و خواستار راه‌اندازی یک کمیته تخصصی برای بررسی و عملیاتی شدن این محورها شد.

در ادامه این دیدار سرکار خانم‌ها شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی، یوسفی معاون آموزش و تربیت، حقانی معاون پژوهش و حجت‌الاسلام‌والمسلمین بنکدار مدیرکل امور بین‌الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام نکاتی درباره تعامل دو مجموعه بیان کردند.

همچنین حجج‌اسلام والمسلمین عظیمی مدیر گروه قرآن و اهل‌بیت و قائم مقام رادیو معارف، کریمی مدیر گروه فقه و اندیشه، صفایی مدیر گروه فرهنگ و جامعه و آقای رضایی مدیر گروه اطلاع‌رسانی و رویدادهای معارفی از رادیو معارف به ارائه نظرات خود پرداختند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱