برگزاری هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر در جامعه‌الزهرا(س) و 11 استان کشور

هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر

هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر روز پنجشنبه 7 اردیبهشت در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و 11 حوزه امتحانی در 11 استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ریحانه غیوربابایی در گفتگو با واحد خبر، از برگزاری هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد و اظهار داشت: معاونت آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها،  این مسابقه را ویژه طلاب جاری ایرانی و غیرایرانی در سطوح تحصیلی ۲ و ۳ حضوری، غیرحضوری و مجازی در نظر گرفته است.

مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: موضوعات این مسابقه شامل «صرف»، «نحو»، «احکام»، «فقه و اصول» و «عقاید و منطق» برای طلاب سطح دو و «ادبیات عرب» و «فقه و اصول» برای طلاب سطح سه است که بانوان طلبه در این موضوعات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

غیوربابایی با بیان اینکه مسابقه علمی کوثر به صورت آزمون کتبی و در قالب سؤالات چهارگزینه‌ای است، گفت: هفتمین مسابقه علمی کوثر روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه طلاب ساکن قم و 11 حوزه امتحانی در 11 استان دیگر شامل اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، مازندران و یزد ویژه طلاب غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند روزهای سه شنبه و چهارشنبه، 5 و 6 اردیبهشت به سامانه دانش پژوهان مراجعه کنند.

مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان بیان داشت: نفرات اول تا سوم بخش‌های مختلف این آزمون، علاوه بر دریافت جوایز نفیس، جهت تحصیل در مقاطع بالاتر از اولویت برخوردار خواهند شد.

اطلاعات تکمیلی برگزاری هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر

تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱