اعطای جایزه البرز۱۴۰۲ به طلبه استعداد برتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

خانم طیبه حیاتی طلبه جامعه

سرکار خانم طیبه حیاتی طلبه استعداد برتر، پژوهشگر و دانش آموخته سطح سه رشته‌ فقه و اصول جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها موفق به کسب جایزه البرز 1402 شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم خدیجه حسین زاده در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: سرکار خانم طیبه حیاتی طلبه استعدادبرتر، مدرس و پژوهشگر رشته تفسیر و فقه اصول جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزیده جایزه ملی البرز شد که موفقیت این طلبه پژوهشگر را به ایشان و خانواده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تبریک می‌گوییم.

مدیر کل دانش آموختگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تشریح کرد: جایزه البرز موسوم به نوبل ایرانی هر سال از سوی بنیاد فرهنگی البرز در راستای اعتلای فرهنگ علمی کشور و به منظور حمایت از فکر و اندیشه نخبگان با معرفی مراجع ذی‌صلاح و تشکیل کمیته علمی به تعدادی از نخبگان، پژوهندگان، دانشجویان، دانش‌‌آموزان و ممتازان حوزه علمیه تعلق می‌گیرد.

حسین زاده افزود: دانشمندان، مخترعان و نوباوگان با همکاری بنیاد ملی نخبگان؛ دانشجویان علوم پزشکی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دانشجویان غیرپزشکی با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ طلاب علوم دینی با همکاری معاونت امور نخبگان حوزه‌های علمیه کشور؛ دانش‌آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش به این رویداد معرفي مي‌شوند.

وی یادآور شد: این جوایز طی مراسمی به همراه تجلیل از مقام والای چهره ماندگار، واقف زنده یاد حسینعلی البرز به برگزیدگان اعطاء می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱