مدیر دومین رویداد فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

شبکه‌سازی و نقش‌آفرینی طلاب در الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان

رویداد الگوسازی1

خانم حکمت نیا با اشاره به شبکه‌سازی و نقش‌آفرینی طلاب در الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان، از برگزاری رویداد «الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان» در سه برنامه آفلاین، آنلاین و اردوی دوروزه حضوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، دومین جلسه آنلاین رویداد «الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان» با موضوع «سوژه‌یابی و شاخص‌های الگو» با سخنرانی خانم ندا حکمت نیا مدیر دومین رویداد فرهنگی و رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

مدیر دومین رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان فعالیت‌های انجام شده در این زمینه، عنوان کرد: مقالات علمی و رساله‌های خوبی در سطح نخبگان در کتابخانه‌ها وجود دارد، اما هنوز عملیاتی نشدند و به مطالبه عمومی در نیامده‌اند.

حکمت نیا افزود: جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با برگزاری رویداد فرهنگی و فرایند آن در تلاش است تا مسئله را از سطح نخبگانی تا به کف جامعه و مطالبه حل مسئله در جامعه اسلامی انتقال دهد.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری رویداد، کنشگری در یک فرایند منطقی است که در سه مرحله پیش رویداد، رویداد و پسا رویداد برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: پیش رویداد، بیان مباحثی در راستای مسئله مورد نظر است که با توجه به شرایط فردی، خانوادگی و اجتماعی بانوان و از سوی دیگر، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها به صورت آفلاین، آنلاین و حضوری برنامه‌ریزی شده است

حکمت نیا در ادامه بیان کرد: نشست‌های حضوری پیش رویداد الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 27 و 28 اردیبهشت در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این رویداد در سه برنامه آفلاین، آنلاین و اردوی دوروزه حضوری برگزار می‌شود که هر کدام محتوای مجزا از هم دارند، همچنین در پسارویداد، شبکه‌سازی و ارتقای سطح و نقش‌آفرینی اتفاق می‌افتد.

مدیر دومین رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به برگزاری رویداد حضوری، خاطرنشان کرد: برگزاری رویداد در محیط رقابتی سالم، ارائه و دفاع از اثر، 10 روز بعد از امتحانات ترم طلاب برگزار می‌شود.

حکمت نیا با اشاره به تولید مستند «ستارگان کهکشان اندیشه» از سوی اداره پاسخ به سؤالات دینی و با همکاری اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، گفت: نخستین قسمت این مستند علمی دینی در رویداد حضوری رونمایی می‌شود.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی کافه تعامل رویداد از دیگر فعالیت‌ها در این راستا است که طلاب در فضای تعاملی و گفتگومحور به چالش‌های پیشروی الگوسازی سبک زندگی می‌پردازند.

مدیر دومین رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تأکید کرد: الگوسازی فرایندی است که یک ارزش طی می‌کند تا به الگو تبدیل می‌شود که این فرایند شامل دانش، بینش، گرایش، رفتار، مهارت و در آخر سبک زندگی است.

حکمت نیا اضافه کرد: هر انسانی در هر یک از این مراحل بماند و رشدش متوقف شود، انسانی است در آن زمینه تک بعدی رشد کرده است و تا زمانی که حل موفقیت یک مسئله به سبک زندگی تبدیل نشود، نمی‌تواند آن فرد تأثیرگذار باشد.

وی یادآور شد: در فرایند یک ارزش، ابعاد و شاخص‌های متعددی وجود دارد که شامل بعد معنوی، عاطفی، اخلاقی و رفتاری، مهارتی و تصمیم‌گیری، معیشتی و اقتصادی، فرزندپروری، تعاملی، سیاسی و علمی است که هر کدام زیرمجموعه‌هایی دارد و در اردوی حضوری مفصل توضیح داده خواهد شد.

مدیر دومین رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان اظهار داشت: رویداد در بخشی از فعالیت بتواند مطالبه بیان مفصل سبک زندگی را که در بند آخر بیانیه گام دوم به زمان دیگری موکول شده است، از مقام معظم رهبری داشته باشد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱