جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

نشست‌های حضوری پیش‌رویداد «الگوسازی سبك زندگی بانوی مسلمان»

پیش رویداد الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان - Copy

خانم شریفی از برگزاری نشست‌های حضوری پیش رویداد «الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان» ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، کارمندان، اساتید و دانش آموختگان (ایرانی و غیرایرانی) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام با اشاره به برگزاری دومین رویداد فرهنگی با عنوان «الگوسازی سبك زندگی بانوی مسلمان» ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، کارمندان، اساتید و دانش آموختگان (ایرانی و غیرایرانی)، اظهار داشت: با توجه به اینکه مأموریت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها جهت برنامه‌ریزی رویداد الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان بوده است، لذا این رویداد در سه بخش آفلاین، آنلاین و حضوری و با حضور 314 نفر از طلاب ایرانی و غیرایرانی، فعالیت خود را از 5 فروردین 1402 آغاز کرده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه اشاره کرد: هدف از برگزاری این رویداد، ارتقای سبک زندگی بانوی مسلمان به واسطه الگوسازی، تقویت روحیه پرسشگری عالمانه ناظر بر شناسایی و حل مسائل مربوط به سبک زندگی بانوی مسلمان، راهبری طلاب به سمت مطالبه‌گری رفع موانع موجود در سبک زندگی بانوی مسلمان، تغییر سبک زندگی بانوی مسلمان به واسطه تأثیرگذاری غیرمستقیم بر ابعاد فردی، اجتماعی و خانوادگی مخاطبان است.

شریفی در ادامه به مراحل اجرایی رویداد در سه مرحله پیش رویداد، رویداد و پسارویداد اشاره کرد و اظهار داشت: در پیش رویداد پس از ثبت نام علاقه مندان، نشست‌هایی با موضوع الگوسازی سبك زندگی بانوی مسلمان به صورت آفلاین، آنلاین و حضوری و همچنین کارگاه‌های تخصصی تولید محتوا در دستور کار قرار گفته است.

وی افزود: در رویداد، بانوان طلبه آثاری با موضوع «روایت الگوسازی سبك زندگی بانوی مسلمان» ارائه کرده و به دفاع از آن می‌پردازند که این آثار از سوی داوران، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: در پسارویداد، گروه‌های تخصصی در این راستا تشکیل و آموزش‌های ارتقائی مورد نیاز و شبکه‌سازی با استفاده از ظرفیت کانون‌های استانی برنامه ریزی خواهد شد.

شریفی معاون محترم تبلیغ و امور فرهنگی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست‌های حضوری پیش رویداد، عنوان کرد: این نشست‌ها روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 27 و 28 اردیبهشت در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود و اساتید حوزه و دانشگاه از جمله بانو مجتهده گل گیری، حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی، آقای صدقی، خانم شریفی، خانم شاکری، خانم حکمت نیا، خانم حاج اسماعیلی، خانم بهرامی و کارشناس نجف‌آبادی به تبیین موضوعات مختلف در راستای این رویداد می‌پردازند.

وی ادامه داد: «چالش الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان»، «چگونگی شاخص گزینی»، «نشاط اجتماعی بانوان عصر نبوی»، «بانوی تراز»، «نظام‌واره سبک زندگی حوزه و روحانیت»، «سبک زندگی بانوی ایرانی در اندیشه رهبری»، «نقش قرآن در سبک زندگی بانوی مسلمان»، «چالش هویت دختران»، «حقوق زنان و ارزش‌ها از منظر اسلام و فمینیسم» و «حجاب زن در قرآن» عناوین نشست‌های حضوری پیش رویداد هستند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان یادآور شد: در حاشیه پیش رویداد فرهنگی، مستند ستارگان کهکشان اندیشه تولید شده توسط اساتید و طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها رونمایی می‌شود، همچنین تشکیل گروه‌های الگوسازان در دستور کار قرار می‌گیرد.

تصویر خبر

 جدول برنامه پیش رویداد حضوری الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱