آغاز پذیرش داوطلبان بین الملل در مقطع سطح 2

پذیرش سطح 2 بین الملل

پذیرش داوطلبان بین الملل برای تحصیل در مقطع سطح 2 جامعه الزهرا علیهاالسلام آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم اشرف السادات ارمکان در گفتگو با واحد خبر با اشاره به آغاز پذیرش داوطلبان بین الملل برای تحصیل در مقطع سطح 2 جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: علاقه مندان می توانند برای کسب آگاهی از شرایط و جزییات ثبت نام با مراجعه به نشانی اینترنتی  http://j-alzahra.org/fa/grade2/  دفترچه راهنمای پذیرش سطح 2 بین الملل را دریافت و به طور کامل مطالعه کنند، سپس مراحل بعدی ثبت نام را انجام دهند.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: ثبت نام خواهران بین الملل در مقطع سطح 2 بر اساس دو برنامه روزانه و خوابگاهی صورت می پذیرد که هر دوره شرایط خاصی برای پذیرش دارد.

 ارمکان افزود: حافظان و قاریان برتر قرآن، حافظان نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، استعدادهای درخشان و داوطلبان ممتاز تحصیلی، مبلغان و مدرسان داخل و خارج کشور، فعالان اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و علمی، داوطلبان دارای اولویت منطقه ای، داوطلبان دارای تحصیلات حوزوی یا مدرک کارشناسی و بالاتر از امتیاز ویژه و اولویت در پذیرش برخوردارند.

وی آخرین مهلت ثبت نام برای مقطع سطح دو ویژه داوطلبان بین الملل را 25 خرداد (15 ژوئن) اعلام کرد و اظهار داشت: نتیجه اولیه پذیرش ثبت نام کنندگان، 7 تیر اعلام و پذیرفته شدگان اولیه به مصاحبه دعوت می‌شوند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱