آغاز دومین پیش رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

photo_2023-06-14_08-34-25

نخستین جلسه دومین پیش رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «شیوه‌های آموزش کارآمد در علوم حوزوی» ویژه اساتید آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی، دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها امروز 24 خرداد 1402 با موضوع «شیوه‌های آموزش کارآمد در علوم حوزوی» ویژه اساتید در سالن اجتماعات آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام آغاز شد.

در نخستین جلسه پیش رویداد آموزشی تربیتی که ویژه اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و به صورت حضوری تشکیل شده است، سرکار خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سخنرانی و خیرمقدم به اساتید پرداخت. همچنین در این روز، دو نشست با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

در نخستین نشست امروز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، عضو هیئت علمی و استادیار پژوهشكده اخلاق و معنويت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به تبیین موضوع «نقش استاد در تربیت اخلاقی و معنوی» می‌پردازد.

در ادامه این پیش رویداد، نشست «طوفان فکری و بیان تضادها؛ کارآمدی یا ناکارآمدی روش‌های تدریس فعلی»، ساعت 10 تا 14 در دو نوبت با حضور سرکار خانم نجمه نجم، استاد و پژوهشگر حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

کانال رویدادهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی https://eitaa.com/roydadjamee و یا @roydadjamee در پیام‌رسان ایتا فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند اخبار رویدادها را از این کانال دنبال کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱