گزارشی از دوره فشرده کارورزی مدح و رثاء

دوره کارورزی مدح و رثا

اداره کل تبلیغ در آستانه ماه محرم، دوره فشرده کارورزی مدح و رثاء را در 20 ساعت برای مبلغان استان قم برگزار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 89 در دیدار مداحان بیان داشتند: گاهی یک بیت شعری که شما می خوانید از یک ساعت بحث مستدل یک گوینده ماهر تاثیرش در دلها بیشتر است خوب ، این ظرفیت بزرگی است از این ظرفیت باید خوب استفاده کرد. می توان با این امکان، با این ظرفیت عظیم، معارف اهل بیت(ع) را به کمک جنبه های عاطفی تا اعماق دل مردم چهارگوشه این کشور برد و آن راتعمیق بخشید، این چیز کمی نیست .                         

در آستانه فرارسیدن ایام محرم و با توجه به سخنان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، اداره توانمند سازی مبلغان با هدف به روز رسانی محتواهای مداحان و معرفی منابع و مقاتل معتبر، دوره فشرده کارورزی مدح ورثاء را همراه با آموزش تکنیک های سبک ، صداسازی و ... برگزار کرد.

این دوره کارگاهی در 5 روز به مدت 20 ساعت با حضور اساتید توانمند در این عرصه و همراهی کارگروه مدح ورثای اداره تبلیغ ، با حضور 50 نفر از ملبغان استان قم به صورت حضوری در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

سرکار خانم شریفی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی در بازدید از این دوره، ضمن تشکر از حضور مبلغان به نقش تبلیغ و اهمیت سخنرانی همراه با مدح و رثاء بین عموم مردم به ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: هیات و مجالس عزاداری کانون جهاد تبیین و روشنگری است و نقش مبلغان، عملیاتی کردن جهاد تبیین در کف میدان  است و این کار با شبکه سازی مبلغان، استفاده از فرصت مواجهه مستقیم با مخاطب و انتقال احساسات، توجه به قشر جوان و نوجوان با اشعار زیبا و آیینی و استفاده از سبکهای جدید به عنوان یکی از عوامل جذب قابل اجراست.

گفتنی است، بسته توانمندسازی ویژه ماه محرم شامل دوره های فشرده سخنرانی و مدح و رثاء با حضور 150 نفر از طلاب و مبلغان سراسر کشور از یازده تا بیست و یکم تیرماه هرروز به صورت مجازی از ساعت 9 تا 14 در حال برگزاری است که پشتیبانی این دوره ها به صورت مجازی با همراهی اساتید توانمند انجام می شود.

شایان ذکر است، فیش های منبر و سخنرانی و مدح و رثاء با هدف پشتیبانی محتوایی تا پایان ماه صفر در کانال محتوای تبلیغ در پیام رسان ایتا قرار داده می شود.

همچنین با توجه به فرارسیدن عید غدیر در پایان این دوره، کارگاه کارورزی یکروزه مولودی خوانی همراه با آموزش تکنیک ها وسبک های جدید مناسب جلسات شاد برگزارمی شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱