حضور 20 کارشناس در پاسخگویی و پشتیبانی از انتخاب واحد طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

انتخاب واحد4

انتخاب واحد طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی 1403-1402 با حضور 20 کارشناس پاسخگو و پشتیبان در سامانه مروارید انجام می شود.

 

به گزارش روابط عمومی، انتخاب واحد طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از روز یکشنبه 19 شهریور آغاز شده و تا روز پنجشنبه 23 شهریور ادامه دارد.

با توجه به مهاجرت سامانه آموزش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سامانه مروارید در سال جاری، معاونت آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با همکاری و مشارکت مدارس علمیه، مراکز تخصصی، کارگروه بهبود فرایند‌ها و اداره کل دفتر فناوری اطلاعات در جهت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای انتخاب واحد و انتقال به این سامانه در این چند ماه اخیر فعالیت گسترده ای داشتند.

حضور 20 کارشناس در پاسخگویی و پشتیبانی از انتخاب واحد طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

سرکار خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اینکه انتخاب واحد بانوان طلبه این مؤسسه علمی حوزوی تا ساعات پایانی روزی پنجشنبه 23 شهریور ادامه دارد، اظهار داشت: با توجه به مهاجرت سامانه آموزش به سامانه مروارید، ابتدا انتخاب واحد طلاب سطح سه و مراکز تخصصی شروع شد.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: طلاب سطح دو از روز دوشنبه 21 شهریور برای انتخاب واحد اقدام کردند و طلبه‌های مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری نیز به طلاب سطح دو ملحق شدند.

یوسفی یادآور شد: در ساعات اولیه، بیش از دو هزار طلبه سطح دو موفق به انتخاب واحد شدند، با توجه به مهاجرت به سامانه مروارید پیش بینی ما این بود که با مشکلات زیادی روبرو شویم، اما به لطف الهی و تلاش کارشناسان پشتیبان بسیاری از مشکلات رفع شده است.

وی با بیان اینکه 20 نفر از کارشناسان معاونت آموزش و تربیت، مدارس علمیه، مراکز تخصصی، اداره کل فناوری اطلاعات و کارگروه بهبود فرایندها در پشتیبانی و پاسخگویی به طلاب در انتخاب واحد حضور دارند، عنوان کرد: در این راستا از ظرفیت کارشناسان صف و ستاد مجموعه برای پاسخگویی و پشتیبانی استفاده شده است که تلاش‌های مستمر آنها در انجام این امر قابل قدردانی است.

مهاجرت سامانه آموزش جامعه‌الزهرا(س) به سامانه مروارید/ انجام انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی در سامانه مروارید

جناب آقای حسن آمره ئی، مدیر کل فناوری اطلاعات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز به سامانه قبلی آموزش اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه قبلی آموزش دارای تکنولوژی قدیمی بود، در حوزه یکپارچه سازی و هوشمندسازی قابل پشتیبانی نبود، همچنین کارهای دستی این سیستم زیاد بود.

مدیر کل فناوری اطلاعات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: با کار جهادی معاونت آموزش و تربیت، مدارس علمیه، مراکز تخصصی، اداره کل فناوری و کارگروه بهبود فرایندها، بزرگترین اتفاق این سیستم، مهاجرت از سامانه قبلی به سامانه مروارید بوده است.

آمره ئی خاطرنشان کرد: بزرگترین گام مهاجرت این بود که تمام زیرساخت‌های اطلاعاتی، تنظیمات، قوانین و مقررات و هر آنچه برای شروع این سیستم نیاز است به قبل از انتخاب واحد برسد که همکاران در این چند ماه اخیر تلاش‌های مستمر و فعالیت‌های جهادی داشتند.

وی تأکید کرد: در این چندماه و با تلاش مستمر همکاران، میلیون‌ها رکورد اطلاعاتی جابجا و به این سامانه منتقل شده است، همچنین ورود اطلاعات و تنظیم سیستم‌ها صورت گرفته است.

مدیر کل فناوری اطلاعات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه سیستم مروارید تکنولوژی به روزتری دارد، افزود: سامانه مروارید در گام اول درصد مکانیزه شدن کارها را تا بیش از 70 درصد افزایش می‌دهد، این سیستم، تکنولوژی فرایندمحور دارد و بسیاری از کارها را می‌توان به صورت گردش کار در آن پیاده کرد.

آمره ئی با اشاره به انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی در سامانه مروارید انجام می‌شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه سیستم جدید است و شاید طلاب برای انتخاب واحد با مشکل مواجه شوند، دو بستر پشتیبانی برای این کار لحاظ شده است، از جمله تلفن اینترنتی با پیش شماره پنج رقمی که به صورت اتوماتیک تماس‌ها را بین پاسخگوها توزیع می‌کند و یک چت‌آنلاین استفاده شده که بتوانیم بار تماس‌ها و پشتیبانی را توزیع کنیم.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱