راه اندازی سامانه غیرحضوری خرید از فروشگاه کتاب انتشارات جامعه‌الزهرا(س)

سامانه غیرحضوری خرید کتاب

سامانه غیرحضوری خرید از فروشگاه کتاب انتشارات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر عمرانی فر در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز سال تحصیلی، عنوان کرد: سامانه غیرحضوری خرید کتاب از فروشگاه کتاب انتشارات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای همه طلاب حضوری، غیرحضوری و مجازی این مؤسسه علمی حوزوی راه اندازی شده است.

رئیس انتشارات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه این سامانه سال گذشته به صورت آزمایشی راه اندازی شده بود، افزود: این سامانه به منظور تسهیل در خرید کتب درسی بانوان طلبه از فروشگاه کتاب انتشارات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و جلوگیری از ازدحام جمعیت و اتلاف وقت مراجعه کنندگان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر با بیان اینکه بانوان طلبه با خرید کتاب از طریق فروشگاه الکترونیک می‌توانند از تخفیف 20 درصدی بهره مند شوند، گفت: طلابی که به صورت حضوری برای خرید کتاب به فروشگاه مراجعه کنند، نمی توانند از این تخفیف بهره مند شوند.

وی با اشاره به روش خرید از فروشگاه الکترونیک، خاطرنشان کرد: طلاب حضوری، مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که ساکن قم هستند، برای خرید کتاب و استفاده از تخفیف به سامانه دانش پژوهان به نشانی https://student.jz.ac.ir/ مراجعه کرده و با کمک راهنمای خرید، به صورت اینترنتی کتاب های خود را خریداری کنند؛ پس از خرید کتاب می‌توانند 48 ساعت بعد به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و کتاب‌های خود را دریافت کنند.

رئیس انتشارات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: طلابی که ساکن قم نیستند و تمایل دارند که کتاب خود را از طریق پست دریافت کنند، می‌توانند همانند سنوات گذشته به سامانه فروشگاه مراجعه و نسبت به خرید کتاب و پرداخت هزینه‌های پستی اقدام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر یادآور شد: بانوان طلبه برای خرید کتاب باید از طریق سامانه دانش پژوهان وارد سامانه فروشگاه الکترونیک کتاب شوند.

راهنمای خرید اینترنتی از فروشگاه الکترونیک کتاب

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱