ویژه طلاب غیرحضوری و مجازی، دانش‌آموختگان و مبلغان استان‌های خراسان؛

همایش سه روزه خانواده پایدار برگزار می‌شود

همایش خانواده پایدار

همایش سه روزه خانواده پایدار ویژه طلاب غیرحضوری و مجازی، دانش‌آموختگان و مبلغان ساکن استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: با توجه به اینکه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع است، یکی از رسالت‌های عظیم این مجمموعه، آشنایی طلاب با سبک زندگی اسلامی است.

معاون فرهنگی تبلیغی افزود: در این راستا همایش «خانواده پایدار» با محوریت «مهارت‌های همسرداری» و رویکرد «تحکیم و تعالی خانواده و تشکیل و ترویج ازدواج» از سوی اداره کل امور فرهنگی، مرکزآموزش مجازی و غیرحضوری و اداره دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی به اهداف برگزاری سلسله‌همایش‌های خانواده پایدار اشاره کرد و برقراری ارتباط مستمر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بانوان طلبه، ایجاد ارتباط پویا میان طلاب، ارتقای سطح معرفتی، بینشی، گرایشی و مهارتی افراد، آسیب‌شناسی مشکلات فرهنگی- تربیتی و ارتقای سطح فرهنگی خانواده طلاب را از جمله این اهداف برشمرد.

وی یادآور شد: این دوره ویژه طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی، دانش‌آموختگان و مبلغان ساکن استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی است.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این همایش می‌توانند از روز یکشنبه، 29 مهرماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه 2 آبان ماه با ارسال «نام، نام خانوادگی وکدتحصیلی» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۰۸۸۸ جهت ثبت نام اقدام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با بیان اینکه امکان اسکان برای طلاب در نظر گرفته شده، گفت: هزینه ثبت نام برای شرکت‌کنندگان در این همایش، ۲۰ هزار تومان است که باید قبل از ثبت‌نام این مبلغ را به شماره حساب ۰۱۰۸۹۱۶۰۱۲۰۰۵ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۲۰۰۹ به نام جامعه‌الزهرا علیهاالسلام واریز کرده و تصویر فیش واریزی را به آدرس ایمیل ghft@jz.ac.ir ارسال کنند.

وی، مهلت ثبت نام در این همایش را تا 2 آبان ماه اعلام کرد و بیان داشت: این همایش از روز چهارشنبه 23 آبان ماه ساعت 8 تا 16 آغاز شده و تا روز جمعه 25 آبان ماه به مدت سه روز در هتل الزهرا علیهاالسلام مشهد برگزار می‌شود.  

معاون فرهنگی تبلیغی با اشاره به امتیازهای شرکت در این دوره، افزود: معرفی به مراکز تبلیغی، ساماندهی وتشکیل گروه‌های تبلیغی و مجوز شرکت در دوره های تخصصی از جمله امتیازات شرکت در این دوره است.

طلاب می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و درصورت نیاز به مهد و اسکان از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره ۳۲۱۱۲۳۰۹ و ۳۲۱۱۲۴۳۴ و پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱