رییس شورای علمای یمن:

جامعه الزهرا نماد پاکدامنی و عفت است/ طوفان الاقصی سیلی قرن را در مقابل معامله قرن رقم زد

دیدار با مفتی یمن (4)

مفتی یمن اظهار داشت: اغتشاشات سال گذشته در ایران قلب ما و همه دوستداران انقلاب اسلامی را مکدر کرد، ولی امروز با دیدن جامعه الزهرا علیهاالسلام و مشاهده وضعیت علمی طلاب، فعالیت گروه های علمی تخصصی قلبمان آرام گیرد.

به گزارش روابط عمومی، علامه سید شمس الدین شرف الدین مفتی یمن و رییس شورای علمای این کشور ضمن بازدید از بخش های مختلف جامعه الزهرا علیهاالسلام با مدیر و برخی معاونان و مسئولان این مرکز علمی دیدار و گفتگو کرد.

وی با ابراز خرسندی از حضورش در جامعه الزهرا علیهاالسلام که مزین به نام حضرت صدیقه کبری علیهاالسلام و نماد پاکدامنی و عفت است، گفت: هدفگذاری این موسسه روی بانوان که عنصری مهم هستند و اگر اصلاح شوند کل جامعه در مسیر رشد و تعالی قرار می گیرد، بسیار دقیق و هوشمندانه بوده است.

مفتی یمن اظهار داشت: اغتشاشات سال گذشته در ایران که توطئه ای بسیار پیچیده و دستان استکبار پشت آن بود قلب ما و همه دوستداران انقلاب اسلامی را مکدر کرد، ولی امروز با دیدن جامعه الزهرا علیهاالسلام و مشاهده وضعیت علمی طلاب، فعالیت گروه های علمی تخصصی، پافشاری بر تعلیم و تربیت در کنار هم و الگو قرار دادن حضرت زهرا، حضرت خدیجه و حضرت هاجر (س) باعث شد قلبمان آرام گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز غرب به بهانه حفظ حقوق زنان و با هدف فاسد کردن زنان در کشورهای اسلامی فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد، بیان داشت:  هدف اصلی دشمن از تمرکز روی زنان، فشار بر امت اسلامی است تا بتواند اهداف استعماری خود را پیگیری کند.

رییس شورای علمای یمن، جامعه الزهرا علیهاالسلام را یکی از آثار انقلاب اسلامی در نتیجه تلاش های امام خمینی(ره) عنوان و تاکید کرد: ایشان در این عصر، اسلام را به واسطه انقلاب اسلامی پیروز و سرافراز کرد به گونه ای که آثار آن امروز نه تنها در ایران که در کل جهان قابل مشاهده است.

وی شکل گیری محور مقاومت را یکی از نعمت های بزرگ الهی برای مسلمانان دانست که با تلاش های حضرت امام خمینی (ره) به نتیجه نشسته است و گفت: دیروز انتفاضه کودکان و جوانان فلسطینی با سنگ بود ولی امروز به خاطر این نعمت بزرگ آنها با موشک و هواپیماهای بدون سرنشین به مبارزه با دشمن صهیونیستی رفته اند.

مفتی یمن حمله رژیم غاصب به یک بیمارستان و کشته شدن بیش از 500 انسان بی گناه را بسیار دردآور دانست و اظهار داشت: اما در برابر این شهدا، آنچه فلسطینی ها به دست آوردند بسیار ارزشمند است، چرا که آنها پوزه اسراییل را به خاک مالیدند. اسراییلی که در 70 سال گذشته تصویری از شکست ناپذیری، امنیت و قدرت در اذهان ساخته بود در جریان طوفان الاقصی سیلی محکمی خورد و در این ماجرا سیلی قرن در برابر معامله قرن رقم خورد.

وی با قدردانی از تلاشهای جمهوری اسلامی ایران در تقویت محور مقاومت بیان داشت: هر پیروزی که در مقابل استکبار کسب شود اجر بزرگ آن برای جمهوری اسلامی ایران است.

علامه شمس الدین ادامه داد: ما در یمن سختی های زیادی را تحمل می کنیم. بیش از 18 کشور به ما یورش آورده اند و از زمین و آسمان و دریا در محاصره ایم ولی با این حال مردم مقاومت را به ذلت ترجیح می دهند.

وی فعالیت موسسات حقوق بشری در یمن را با ظاهر کمک رسانی و یاری رساندن به زنان و کودکان عنوان کرد و گفت: البته اینها در فرای فعالیت هایشان با محروم کردن زنان و دختران از تحصیل، هدف قرار دادن و بمباران مدارس، ترساندن خانواده ها، ندادن حقوق معلمان و نابود کردن زیرساخت ها می خواهند جامعه یمن را مجبور به پذیرش خواسته هایشان کنند.

وی در پایان گفت: آینده بسیار روشن است و خیر مقاومت به همه مردم و کشورهای منطقه خواهد رسیدو این وعده خداوند است که «وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ»

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱