مدیر جامعه الزهرا:

شعار ما مطالبه گری منطقی و پاسخ مسئولانه است

بازدید از مرکز برنامه ریزی و نظارت (3)

مدیر جامعه الزهرا در بازدید از مرکز برنامه ریزی و نظارت گفت: سه ضلع مهم آمار، برنامه ریزی و نظارت که ضامن موفقیت هر مجموعه ای است و رسیدن به اهداف را تضمین می کند در مرکز برنامه ریزی و نظارت جمع شده و این مسئولیت شما را دوچندان می کند.

 

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم برقعی صبح امروز با حضور در جمع کارکنان مرکز برنامه ریزی و نظارت ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری علیه السلام، روز آمار و برنامه ریزی را به کارکنان این مرکز تبریک گفت.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه مرکز برنامه ریزی و نظارت با توجه به شرح وظایفش مغز متفکر مجموعه به شمار می رود اظهار داشت: به دلیل موقعیت حساس و شرح وظایف مهمی که دارید انتظار همه بخش ها از این مجموعه بسیار بالاست که می طلبد نگاهی تحول گرایانه و فعالیت جهادگونه داشته باشید.

وی به اهمیت و نقش آمار در برنامه ریزی، آینده پژوهشی و رسیدن به اهداف مجموعه اشاره کرد و بیان داشت: سه ضلع مهم آمار، برنامه ریزی و نظارت که ضامن موفقیت هر مجموعه ای است و رسیدن به اهداف را تضمین می کند در این مجموعه وجود دارد و این مسئولیت شما را دوچندان می کند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام برنامه ریزی از سطح کارشناسی را در اجرا موفقیت آمیزتر از برنامه ریزی دستوری از بالا به پایین دانست و گفت: آشنایی کارشناسان با مسائل و راه حل آن، خلاقیت و دلسوزی آنان باعث می شود برنامه های کاربردی بهتری ارائه دهند.

وی در پایان اظهار داشت: مطالبه گری منطقی و پاسخگویی مسئولانه شعار ماست و باید بر اساس آن عمل کرد.

در ابتدای این دیدار سیدروح الله داوود الموسوی مدیر مرکز برنامه ریزی و نظارت، نهادینه سازی برنامه و ارزیابی مبتنی بر آن، اجرای تحول فرایندهای سازمانی و ارزیابی مبتنی بر آن، بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، اصلاح سیستم آمار و به روزرسانی آن و اصلاح ضوابط، مقررات و ساختار را از افق های پیش روی این مرکز عنوان کرد که با حرکت تحولی و جهادی در حال پیگیری و تحقق است.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱