با حضور مدیر جامعه الزهرا(س)؛

پایگاه بسیج در سرای حضرت خدیجه(س) افتتاح شد

پایگاه بسیج انصارالفاطمه

پایگاه بسیج با حضور سرکار خانم برقعی در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها افتتاح شدند.

گزارش روابط عمومی، پایگاه بسیج ویژه طلاب سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها با حضور سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افتتاح شد.

همزمان با سالروز ولادت پرخیر و برکت عقیله العرب حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها، مراسم افتتاحیه پایگاه بسیج انصار الفاطمه علیهاالسلام در سرا به فرماندهی خانم احسانی برگزار شد.

سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این مراسم حضور یافت و ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی  بسیج ویژه طلاب سرا، با اشاره به اینکه همه ما بسیجی بوده و خواهیم بود، اظهار امیدواری کرد که با افتتاح پایگاه انصار الفاطمه علیهاالسلام در سرا، جهاد علمی به صورت تشکیلاتی در مجموعه انجام شود.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در توصیف جهاد علمی، به شخصیت و زندگینامه علامه طباطبایی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه اشاره کرد که به مدت بیست سال و در بخشی از سال که هانری کربن در ایران حضور داشت، شاخصه‌های مذهب تشیع را برای وی تبیین می‌کرد.

برقعی تصریح کرد: بانوان طلبه به عنوان سربازان امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، جهاد تشکیلاتی علمی را هرچه بیشتر و بهتر به منصه ظهور رسانده و هر جا شبهه علمی وجود داشت، به تبیین آن شبهه بپردازند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱