بازدید رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از مهد کودک شکوفه‌های بهار

بازدید رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از مهدکودک جامعه الزهرا2

آقای همتی فر با حضور در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از مهد کودک شکوفه‌های بهار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، جناب آقای مجتبی همتی فر رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از مهد کودک شکوفه‌های بهار زیر نظر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و برنامه‌های تربیتی واحد فرهنگی این مهد بازدید کرد.

در این بازدید، جناب آقای داودالموسوی سرپرست مرکز برنامه ریزی و نظارت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و سرکار خانم ازناوی مدیر مهد کودک حضور داشتند و زمینه‌های همکاری و تعامل با سازمان تعلیم و تربیت کودک کشور مورد بررسی قرار گرفت.

آقای همتی فر در این بازدید، از فضاهای داخلی و خارجی مهد کودک شامل کلاس‌ها، کارگاه‌های مهارتی، آزمایشگاه، اتاق ماسه بازی، پارک شادی و غیره بازدید کرد و توضیحاتی در رابطه با برنامه‌های تربیتی اجرا شده در مهد کودک ارائه شد.

سرکار خانم ازناوی در ادامه با اشاره به اهمیت ایده‌های نو در فضای تربیتی کودکان، بخشی از طرح‌ها، ایده‌ها و خلاقیت‌های صورت گرفته در سال اخیر را شرح داد، سپس به معرفی کتب تالیف شده توسط مربیان مهد کودک پرداخته و ایده‌های جدید از جمله شهر کودک و مهد طبیعت را تشریح کرد.

جناب آقای همتی فر ضمن قدردانی از زحمات مسئولان و مربیان مهد کودک و خدمات گسترده ارائه شده برای کودکان و اولیای ایشان، حمایت همه جانبه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را در جهت ارتقای برنامه‌ها و تحقق طرح‌ها و ایده‌های جدید و نو اعلام کرد.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک همچنین خواستار تعامل و همکاری بیشتر بین مهد کودک شکوفه‌های بهار و سایر مهد‌ها و ارگان‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه کودک شد تا مسائل و مشکلات این حوزه‌ها شناسایی و به ترتیب اولویت بررسی و رفع شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱