مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد:

حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها‍ سری از اسرار الهی هستند

برقعی مراسم دانش آموختگی

خانم برقعی با بیان اینکه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها‍ سری از اسرار الهی هستند، گفت: هیچ مکتبی نمونه ای همانند حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها‍ بانویی که همه صفات و کمال را یک جا جمع کرده باشد، ندارد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی در مراسم دانش آموختگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که با حضور دانش آموختگان سال 1402-1401 این مؤسسه علمی حوزوی در سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها‍ سری از اسرار الهی هستند و سخن گفتن درباره این بانوی دو عالم سخت است، اظهار داشت: هیچ مکتبی نمونه ای همانند حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها‍ بانویی که همه صفات و کمال را یک جا جمع کرده باشد، ندارد. تنها اسلام توانسته نمونه ای چون حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها به جامعه عرضه کند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: با نگاه به زندگی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها‍ می‌توان به دیدگاه اسلام درباره زن پی برد.

برقعی با بیان اینکه حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها در سخت‌ترین شرایط اجتماعی، مقاوم بودند، به هجرت و غزوات، پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم، علم حضرت، ورود حضرت به مسائل سیاسی، بینش و بصیرت حضرت، خانه داری و بحث خانواده، تربیت فرزند، عبادت و غیره اشاره و تأکید کرد: حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها‍ در هر یک از موارد و مسئولیت‌هایی که داشتند، در اوج بودند.

وی عنوان کرد: امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها را الگویی نیکو برای خود معرفی کردند، اما چقدر ما تلاش کردیم که این الگو را به جامعه خود معرفی کنیم؟، امروز جوانان ما چقدر نسبت به این بانوی دو عالم شناخت دارند؟.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: اکثر ائمه معصومین علیهم السلام به حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها‍ متوسل می‌شدند و ما امروز در خانه ای منتسب به حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها‍ حضور داریم و باید آن را قدر بدانیم.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱