بررسی تعاملات پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر و پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام

پژوهشگاه

جلسه هم اندیشی دبیر پژوهشکده فقه اجتماع، فرهنگ و سلامت پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر و رئیس پژوهشکده فقه و مبانی حقوق پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در زمینه بررسی تعاملات دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، جلسه هم اندیشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و پژوهشگاه فقه معاصر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاح دبیر پژوهشکده فقه اجتماع، فرهنگ و سلامت پژوهشگاه فقه معاصر و سرکار خانم سیده مریم برقعی رئیس پژوهشکده فقه و مبانی حقوق جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و سرکار خانم محمد پرچوی دبیر پژوهشی پژوهشکده فقه و مبانی حقوق جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این جلسه، ضمن معرفی دو پژوهشگاه، مقرر شد پژوهشگاه فقه معاصر در زمینه برگزاری نشست، کرسی، کارگاه و غیره با پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همکاری داشته باشد.

دسترسی طلاب به پژوهش‌های انجام شده، شرکت پژوهشگران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در کرسی‌ها و نشست‌های  پژوهشگاه فقه معاصر به صورت حضوری یا مجازی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه، در زمینه برگزاری دوره آموزشی مشترک با محوریت زنان و خانواده، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت و مقرر شد این دوره در 50 جلسه 75 ساعته با 9 موضوع جامعه‌شناسی خانواده، مسائل زن و خانواده در قرآن، روش طرح‌نامه‌نویسی، روش نگارش علمی و غیره ویژه بانوان طلبه برگزار شود.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱