دیدار مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با مدیران کانون خراسان رضوی و حوزه علمیه شجره طوبی

دیدار خانم برقعی با کانون خراسان رضوی

جلسه مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با مدیر کانون طلاب و دانش‌آموختگان استان خراسان رضوی و مدیر حوزه علمیه شجره طوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه سفر به خراسان رضوی و زیارت حرم رضوی با مدیر کانون طلاب و دانش‌آموختگان استان خراسان رضوی و سرکار خانم دستخوش مدیر حوزه علمیه شجره طوبی دیدار کرد.

در این دیدار که در حوزه علمیه شجره طوبی برگزار شد، خانم فیضی مدیر کانون طلاب و دانش‌آموختگان استان خراسان رضوی و خانم دستخوش مدیر حوزه علمیه شجره طوبی گزارش مختصری از فعالیت‌های کانون و حوزه شجره طوبی ارائه دادند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، بر برکات ویژه کارهای منتسب به نام مقدس حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها‍ تاکید کرد و در راستای اهداف اصلی حوزه های علمیه خواهران رهنمودهایی داشت.

خانم برقعی بر لزوم هماهنگی و تعامل بین نهادهای مختلف حوزوی تاکید و یکی از برنامه های آینده خود را انجام سفرهای استانی و دیدار با طلاب غیرحضوری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان کرد.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن بازدید از ساختمان حوزه شجره طوبی و کتابخانه، با برنامه‌ها و فعالیت‌های این حوزه بیشتر آشنا شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱