دعوت جامعه‌الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از مردم برای شرکت در انتخابات

انتخابات

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها (حوزه علمیه بین المللی خواهران قم) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از عموم مردم برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی، در این پیام آمده است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب جمهوری اسلامی ایران نشان داد، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و مردم با حضور در انتخابات‌، قدرت و اراده خود را در تعیین حاکمان، مدیران و نمایندگان به جلوگاه ظهور می‌رسانند.

این انقلاب بزرگ در ۴۵ سال عمر بابرکت خود، تاریخی پرفراز و نشیب از شرافت، مقاومت و ایثار برای رسیدن به حقوق ملت شریف ایران را پشت‌سر گذاشته و این‌بار، نوبت امتحان و انتخابی دیگر است.

اکنون با توجه ‌به شرایط پیچیدۀ سیاسی و اجتماعی منطقه و جهان و همچنین تأکیدات ویژۀ رهبر عزیز انقلاب مدظله‌العالی بر حضور حداکثری در انتخابات، اساتید و طلاب خواهر سراسر کشور ضمن دعوت از عموم مردم وطن‌دوست و باغیرت، جهت مشارکت پرشور در «انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی»، از صاحبان سخن و جهادگران عرصه تبیین می‌خواهد ضمن تشریح معیارهای انتخاب اصلح با تواصی سیاسی و امر به معروف، به تبیین حق و تکلیف بودن انتخابات بپردازند و اهمیت و تأثیرگذاری انتخاب صالحان را یادآور شوند.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز، نقش و تأثیر قشر فرهیخته کشور به ویژه بانوان طلبه در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، و می‌تواند برای اعتلای مردم‌سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده حضور تک تک افراد در پای صندوق‌های رأی را بر سرنوشت کشور تبیین نماید.

از این رو اساتید، طلاب، دانش‌آموختگان و کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها (حوزه علمیه بین المللی خواهران قم) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور از عموم مردم دعوت می‌کنند با حضور پرشور و فهیمانه در «انتخابات پیش رو» بار دیگر دشمن زبون را ناامید نموده و نقش مهم خود را در ادامه راه امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر به خوبی ایفا کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

مجتبی فاضل مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور

 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱