‌مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد:

رونمایی از کتاب «شعر زیتون» در نمایشگاه «آفرینه»

نمایشگاه آفرینه کتاب شعر زیتون3

نیک زاد از رونمایی از کتاب «شعر زیتون» به عنوان یکی از دستاوردهای مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه نیک زاد در حاشیه برگزاری نمایشگاه «آفرینه» در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پس از حمله وحشیانه رژیم صهیونیست‌ها به مردم بی دفاع غزه، دو کنش هنرمندانه با نگاه متعهدانه برگزار کرد.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: پس از فراخوان پویش طوفان الاقصی، ورکشاپ تخصصی ویژه گروه هنرمندان تجسمی برگزار شد که بانوان متعهد و طلاب جوان، در حمایت از قدس شریف و کودکان پی پناه غزه، 11 اثر فاخر هنری با تکنیک‌های مختلف نقاشی خلق کردند.

نیک زاد افزود: یکی دیگر از عرصه‌های فراخوان پویش طوفان الاقصی در زمینه تولید و نشر آثار هنری ادبی بود که جلسه تخصصی «عصر شعر زیتون» با حضور بانوان شاعر آیینی ملی و بین المللی استان قم و شاعران جوان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

وی تصریح کرد: حاصل نشست «عصر شعر زیتون» و آثار هنرمندان تجسمی، کتابی با عنوان «شعر زیتون» است که با حضور سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و جمعی از معاونان، مدیران و مسئولان این مؤسسه در نمایشگاه آفرینه رونمایی شد.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: کتاب «شعر زیتون» به زودی از سوی انتشارات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مرحله انتشار و چاپ می‌رسد.

نیک زاد بیان داشت: در این کتاب، 28 شعر از 13 بانوی شاعر فرهیخته در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم غزه منتشر و با آثار خلق شده توسط هنرمندان تجسمی آراسته شده است.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱