استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه «آفرینه» از غرفه «حرکت‌های پربرکت»

غرفه «حرکت‌های پربرکت» ویژه بانوان تولیدکننده و کارآفرین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

آفرینه

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از راه اندازی غرفه «حرکت‌های پربرکت» در نمایشگاه آفرینه با عرضه محصولات و تولیدات بانوان کارآفرین و تولیدکننده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، نمایشگاه «آفرینه» در هفتمین روز خود با استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان مواجه است.

غرفه «حرکت‌های پربرکت» که به همت مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی و اداره رفاه و سلامت طلاب راه اندازی شده است، از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است که مورد استقبال بیشتر بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

سرکار خانم زهرا احسانی در حاشیه این نمایشگاه، با اشاره به اینکه غرفه «حرکت‌های پربرکت» ویژه کارآفرینان و تولیدکنندگان در نظر گرفته شده است، گفت: طلاب کارآفرین و تولیدکننده در این غرفه به ارائه دستاوردهای خود در عرصه‌های صنایع غذایی، تزئینات و ملزومات کاربردی، صنایع غذایی و صنایع پوشاک پرداخته اند.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: در این غرفه، بحث واسطه گری در فروش محصولات حذف شده است و تولیدات و محصولات به قیمت قابل قبولی عرضه می‌شوند.

احسانی خاطرنشان کرد: برخی طلاب کارآفرین و تولیدکننده در مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی آموزش دیدند و نتیجه آموزش‌های آنان به تولید و کارآفرینی منجر شده است، برخی طلاب نیز جزو بانوان کارآفرین و تولیدکننده هستند که از سوی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اختصاص وام کارآفرینی حمایت شده اند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف نمایشگاه در راه اندازی این غرفه این بود که طلاب نسبت به حضور در عرصه اقتصاد امیدوار شوند تا بتوانند به تولید ملی و چرخه اقتصاد خانواده کمک کنند.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: یکی از برنامه‌ها این است که افراد مستعد را به بانوان کارآفرین معرفی کنیم تا وارد چرخه تولید شوند.

احسانی در پایان یادآور شد: نمایشگاه «آفرینه» تا روز دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه، از ساعت 10صبح تا 16 عصر،آماده ارائه خدمت به علاقمندان و مشتاقان است.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱