از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد:

فراخوان پنجمین جشنواره بانو امین(ره)

جشنواره بانو امین

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از آغاز فراخوان پنجمین جشنواره بانو امین(ره) ویزه دانش آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: پنجمین جشنواره بانو امین(ره) به منظور تکریم آثار برگزیده و جایگاه علمی دانش‌آموختگان، انسجام‌بخشی به پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌ها در جهت تقویت بنیه پژوهشی و تلاش در راستای ایجاد فضای سالم برای رقابت پژوهشی برگزار می‌‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به آثار مورد پذیرش، گفت: در این جشنواره، پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح 3 طلاب مراکز حوزوی خواهران (96- 97) و مقالات چاپ‌شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی (96-97) پذیرش می‌شوند.

حقانی یادآور شد: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، بخش ویژه این جشنواره به آثار با محوریت انقلاب اسلامی اختصاص یافته است.

وی، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا اول آذرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: این جشنواره همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون پژوهش بیان داشت: پژوهشگران جهت شرکت در این جشنواره، فرم ثبت نام را تکمیل کرده و همراه با اثر خود به صورت فایل word و یا PDF از طریق پست‌الکترونیک به نشانی banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند، همچنین اصل اثر به صورت چاپی (پرینت شده) به دبیرخانه جشنواره به نشانی ساختمان پژوهشگاه، طبقه سوم، دفتر جشنواره‌های علمی ارسال شود.

زمان مراجعه: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 12

جهت دریافت فرم ثبت نام این پیوند را فعال کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32112176 تماس بگیرید.

پیام رسان سروش: https://sapp.ir/jz2602

جشنواره بانو امین

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱