مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل مطرح کرد:

دعوت از طلاب جامعه‌الزهرا(س) برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

13 آبان

به مناسبت راهپیمایی 13 آبان، جلسه درس اخلاق جامعه‌الزهرا علیهاالسلام لغو شده و اساتید و بانوان طلبه در راهپیمایی بزرگ 13 آبان حضور پرشور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه روز شنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز استکبارستیزی، جلسه درس اخلاق جامعه‌الزهرا علیهاالسلام لغو شده و اساتید و طلاب این مرکز علمی در راهپیمایی بزرگ 13 آبان که هر ساله با حضور پرشور مردم انقلابی و شهیدپرور ایران در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل اضافه کرد: با توجه به حضور طلاب در راهپیمایی 13 آبان، نشست تخصصی «مواجهه استکبار و نظام سلطه با نظام اسلامی و استفاده از سلاح تحریم» نیز که از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی در نظر گرفته شده بود، در زمان دیگری برگزار خواهد شد .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه تصریح کرد: سرویس‌های نقلیه روز یکشنبه 13 آبان ماه ساعت 9:45 از پایانه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به سمت پل حجتیه  حرکت می‌کند و اساتید و بانوان طلبه همگام با اقشار مختلف مردم، راهپیمایی خود را به سوی حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام آغاز خواهندکرد.

وی با اشاره  به اینکه بر اساس اطلاعیه شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی، شعار امسال در راهپیمایی 13 آبان، «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» است، از همه اساتید و بانوان طلبه دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در این راهپیمایی،  ضمن  تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، اقدامات اخیر آمریکا علیه ایران را محکوم کرده و به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی پاسخ محکمی دهند.  

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱