برگزاری همایش «خانواده پایدار» در مشهد مقدس

همایش خانواده پایدار

همایش «خانواده پایدار» ویژه طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی، دانش‌آموختگان و مبلغان ساکن استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، همایش «خانواده پایدار» با محوریت «مهارت‌های همسرداری» و رویکرد «تحکیم و تعالی خانواده و تشکیل و ترویج ازدواج» از سوی اداره کل امور فرهنگی، مرکزآموزش مجازی و غیرحضوری و اداره دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ویژه طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی، دانش‌آموختگان و مبلغان ساکن استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی به مدت سه روز از 23 تا 25 آبان ماه در هتل الزهرا مشهد برگزار شد.

سلسله‌همایش‌های خانواده پایدار به منظور برقراری ارتباط مستمر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بانوان طلبه، ایجاد ارتباط پویا میان طلاب، ارتقای سطح معرفتی، بینشی، گرایشی و مهارتی افراد، آسیب‌شناسی مشکلات فرهنگی- تربیتی و ارتقای سطح فرهنگی خانواده طلاب در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

در همایش مشهد، استاد عشقی کارشناس مشاوره و مباحث خانواده به تبیین مهارت‌های همسرداری پرداخت و حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، اصول و فنون تبلیغ را بیان کرد.

بیش از 100 نفر از طلاب و فارغ التحصیلان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این همایش شرکت کردند و 66 نفر از مبلغان نیز توسط اساتید حوزه مشهد ارزیابی شدند.

در حاشیه این همایش، نمایشگاه‌های «مطلع مهر» و «صفا» با محتوای بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی با موضوع خانواده، صلوات و سبک زندگی اسلامی و همچنین مسابقه کتابخوانی با موضوع خانواده برگزار شد.

معرفی به مراکز تبلیغی، ساماندهی و تشکیل گروه‌های تبلیغی و مجوز شرکت در دوره‌های تخصصی از جمله امتیازهای شرکت در این دوره است.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱