منابع آزمون ورودی جامعه الزهرا برای سال تحصیلی 99-98 اعلام شد

آزمون ورودی

منابع آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام در مقاطع سطح 2، 3 و 4 برای سال تحصیلی 99-98 اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، منابع آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام در سطوح 2، 3 و 4 برای پذیرش دانش پژوه در سال تحصیلی 99-98 اعلام شد.

بر اساس این گزارش منابع آزمون‌ سال تحصیلی 99-98 از طریق پیوند‌های ذیل قابل دریافت است:

1. منابع آزمون سطح 2 (ویژه داوطلبان جدید الورود)

2. منابع آزمون بازپذیری (ویژه دارندگان مدرک سطح 1 یا طلابی که حداقل 75 واحد حوزوی را در جامعه الزهرا «سلام الله علیها» یا مدارس علمیه مصوب گذرانده باشند)

3. منابع آزمون سطح 3 (ویژه فارغ التحصیلان سطح 2 حوزه‌های علمیه خواهران و دارندگان مدرک کارشناسی در رشته‌های همسو)

4. منابع آزمون سطح 4 (ویژه فارغ التحصیلان سطح 3 حوزوی)

اطلاعات تکمیلی مربوط به مقاطع تحصیلی، برنامه‌ها و رشته‌های ثبت نامی در دفترچه راهنمای آزمون و تاریخ شروع ثبت نام اینترنتی در تاریخ 20 آذر 97 اعلام خواهد شد.

آزمون ورودی بازپذیری، سطح 2 و 3 در تاریخ 26 بهمن 1397 برگزار می‌شود.

یادآوری‌‌:

1. آزمون سطح 2، ویژه داوطلبان جدید الورودی است که فاقد تحصیلات حوزوی بوده و دارای مدرک دیپلم و بالاتر باشند.

تبصره 1: امکان شرکت افرادی که در سال آخر دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند، در آزمون سطح 2 وجود دارد. البته این افراد لازم است مدرک دیپلم خود را تا مرداد 98 (در صورت انتخاب نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 به عنوان نیمسال شروع تحصیلات حوزوی) و یا دی 98 (در صورت انتخاب نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 به عنوان نیمسال شروع تحصیلات حوزوی) به اداره سنجش و پذیرش ارائه نمایند.

تبصره 2: داوطلبانی که قبلاً کمتر از 75 واحد درسی را در جامعه الزهراء (سلام الله علیها) یا یکی از مدارس علمیه مصوب (تحت پوشش مراکز مدیریت قم و خراسان) گذرانده باشند، در صورت دارا بودن مدرک دیپلم، می‎توانند در آزمون سطح 2 شرکت نمایند.

2. آزمون بازپذیری ویژه طلابی است که دارای مدرک سطح یک بوده یا حداقل 75 واحد درسی را در جامعه الزهراء (سلام الله علیها) یا مدارس علمیه مصوب گذرانده باشند.

تبصره 1: طلابی که در سال 97 از تحصیل انصراف داده‌اند یا به دلایل آموزشی از تحصیل منع شده‌اند از شرکت در این آزمون محروم می‌باشند.

تبصره 2: داوطلبانی که تحصیلات حوزوی خود را در حوزه‌های غیرمصوب گذرانده‌اند، امکان شرکت در این آزمون را ندارند و به شرط داشتن دیپلم، فقط می‌توانند در آزمون سطح 2 شرکت کنند.

تبصره 3: داشتن مدرک دیپلم برای طلابی که دارای مدرک سطح یک نیستند یا کمتر از 95 واحد درسی را گذرانده‌اند، برای پذیرش نهایی در این دوره الزامی است.

3. دارندگان مدرک کارشناسی همسو با یکی از رشته‌های سطح 3 می‎توانند در آزمون سطح 3 شرکت کنند.

تبصره: داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در یکی از رشته‎های همسو هستند، در صورتی که مدرک کارشناسی آنان با یکی از رشته‎های سطح 3 همسو نباشد، امکان شرکت در آزمون سطح 3 را ندارند و فقط می‎توانند در آزمون سطح 2 شرکت کنند.

 دریافت فهرست رشته‌های دانشگاهی همسو

 با توجه به معافیت تعدادی از داوطلبان از شرکت در آزمون ورودی، شرایط معافیت هر سطح در دفترچه‌های راهنما اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که این افراد باید همانند دیگر داوطلبان، در زمان تعیین شده در سامانه ثبت نام کنند و معافیت خود را در آن اعلام نمایند.

  • برای تهیه منابع آزمون، می‎توانید از زمان شروع ثبت نام با مراجعه حضوری به فروشگاه کتاب جامعه الزهراء (سلام الله علیها) یا فروشگاه الکترونیک این مرکز به آدرس http://eshop.jz.ac.ir/ و انتخاب گزینه كتب آزمون ورودي اقدام نمایید.
  • داوطلبان می‎توانند سؤالات و درخواستهای خود را از طریق لینک «ارسال و پیگیری درخواست‌ها» موجود در سامانه پذیرش ارسال و پیگیری نمایند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱