ششمین کارگاه ارزشیابی وپیشرفت تحصیلی و طرح سؤال برگزار شد

کارگاه طرح سوال اساتید

ششمین کارگاه ارزشیابی وپیشرفت تحصیلی و طرح سؤال با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشم پور در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، ششمین کارگاه ارزشیابی وپیشرفت تحصیلی و طرح سؤال روزهای  چهارشنبه و پنجشنبه 14 و 15 آذر ماه 1357 با حضور20 نفر از اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که کارگاه فنون نوین روش تدریس را گذرانده‌اند، در سالن دفاعیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی‌اله هاشم پور، استاد مدعو این کارگاه پس از توضیحات مفصل در مورد جزوه آموزشی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و طرح سؤال به بیان و تفصیل انواع و اقسام سؤالات تفصیلی، عینی، ذهنی و ... پرداخت.

اساتید شرکت‌کننده در کلاس به پنج گروه علمی فلسفه ومنطق، فقه واصول ، ادبیات عرب، تفسیر و علوم قرآن وگروه اخلاق وتربیت تقسیم شدند و کار عملی خود را به صورت گروهی ارائه دادند و استاد کارگاه با دقت همه را مورد نقد و بررسی قرار داد.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشم پور سؤالاتی را به عنوان نمونه، همراه با بیان اشکالات آن برای شرکت‌کنندگان مطرح کرد.

این کارگاه عصر روز پنجشنبه 15 آذرماه به پایان می‌رسد.

فعالیت تکمیلی کارگاه به صورت فردی و در قالب فایل ورد یا پاورپوینت توسط اساتید به ایمیل اداره اساتید به نشانی edareasatid@gmail.com یا ارائه آن به دفتر اداره امور اساتید تا 30 دی‌ماه صورت می‌گیرد.

اداره امور اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نظر دارد هفتمین کارگاه فنون روش تدریس را بهمن ماه برگزار کند، همچنین کلاس‌های طرح معرف در تعطیلات بین دو ترم برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱