به همت اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعه‌الزهرا(س) صورت گرفت:

تدوین و چاپ پوسترهای فقهی «احکام طهارت در نماز» ویژه اصناف

پوسترهای فقهی

رئیس اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از چاپ و توزیع 500 پوستر فقهی با موضوع «احکام طهارت در نماز (وضو، غسل، تیمم، جبیره)» با رویکرد اصناف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم حائری شیرازی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: باتوجه به تقاضای ادارات و بخش‌های مختلف داخل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و مراکز  متقاضی، اداره پاسخ به سؤالات اقدام به تدوین، طراحی و چاپ  پوسترهای فقهی با عنوان «احکام طهارت در نماز (وضو، غسل، تیمم، جبیره)» ویژه اصناف «تعمیرکاران»، «نقاشان»، «احکام آرایش بانوان» و «رانندگان و مسافران» کرده است.

رئیس اداره پاسخ به سؤالات دینی تصریح کرد: در این راستا، احکام تعمیرکاران و نقاشان شامل 21 پرسش و پاسخ فقهی، احکام رانندگان و مسافران 22 و احکام آرایش بانوان شامل 11 پرسش و پاسخ فقهی است.

حائری شیرازی با اشاره به اهمیت چاپ پوستر اصناف، افزود: کاربران برای دریافت و دانلود فایل‌های می‌توانند به آدرس http://www.pasokhbesoalat.ir/Content/Index/10044  مراجعه و یا با مراجعه حضوری به ادره پاسخ به سؤالات پوسترها را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه پوسترها در اندازه 50 در 70 و به صورت گلاسه به چاپ رسیده‌اند، گفت: علاقه‌مندان دریافت پوسترهای فقهی اصناف با شماره تلفن 32112458 خانم صالحی فر تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱