اعلام نتایج برگزیدگان مرحله دوم مسابقه «رسالت بی انتها»

مسابقه رسالت بی انتها

نتایج دومین مرحله از سلسله‌مسابقات «رسالت بی انتها» از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نتایج دومین مرحله از سلسله مسابقات پنج مرحله‌ای «رسالت بی انتها» از سوی اداره کل امور فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

سلسله‌مسابقات پنج‌مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها» از مجموعه کتب پنج جلدی «نقش و رسالت زن» با موضوعات مختلف برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی گردآوری شده است.

دومین مرحله مسابقه از سومین جلد این مجموعه با موضوع «زن و خانواده» به مناسبت سالروز ازدواج پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و حضرت خدیجه علیهاالسلام فراخوان شد و 223 نفر از طلاب و اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این مسابقه شرکت کردند.

از میان شرکت کنندگان در دومین مرحله رسالت بی انتها، 6 نفر از بانوان طلبه به عنوان برگزیدگان این مرحله معرفی شدند که جوایزی به آنان اهدا می‌شود.

در این مرحله، سرکار خانم رقیه بیگدلی  طلبه غیرحضوری تکمیلی و سرکار خانم محبوبه آقابابایی طلبه غیرحضوری عمومی  حائز رتبه اول شدند.

سرکار خانم معصومه بخشی نیا طلبه مرکز تخصصی فلسفه و کلام و سرکار خانم فاطمه شیری طلبه مدرسه علمیه تمام وقت روزانه، رتبه دوم را کسب کردند

رتبه سوم این مرحله نیز به سرکار خانم فهیمه اکبرزاده طلبه غیرحضوری تکمیلی و سرکار خانم نرجس خالصی طلبه غیرحضوری عمومی تعلق یافت.

طلابی که موفق به شرکت در این مسابقه نشدند می‌توانند با دریافت فایل  pdf  کتاب از مطالب آن بهره ببرند و در سومین مرحله مسابقه رسالت بی انتها با موضوع عرصه زن همزمان با میلاد حضرت زینب سلام الله علیها شرکت کنند.

هدف از برگزاری این مسابقات حفظ ارزش‌های حقوقی زنان و تبیین سرمنشأ رشد و تعالی همه‌جانبه زنان در جامعه اسلامی است و بانوان طلبه با شرکت حداکثری در اینگونه مسابقات علاوه بر ارتقای سطح علمی در راستای استحکام خانواده در جامعه موثر خواهند بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱