منابع آزمون ورودی مدرسه علمیه کوثر اعلام شد

کوثر 12

منابع آزمون ورودی عمومی و گرایشی مدرسه استعدادهای برتر کوثر اعلام شد

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مدرسه علمیه کوثر از مدارس سطح دو جامعه الزهرا علیهاالسلام و ویژه طلاب نخبه و استعدادهای برتر است که همه ساله با برگزاری آزمون ورودی، دانش پژوهان دارای شرایط را در آغاز هر ترم تحصیلی جذب می‌کند.

از ویژگی های این مدرسه علمیه استفاده از اساتید با تجربه در امور آموزشی، پژوهش محوری سیستم آموزشی، برگزاری کارگاه های جنبی آموزشی، مهارتی و معرفتی و استعداد سنجی و هدایت تحصیلی طلاب است.

در این راستا پنجمین فراخوان دوره عمومی برای ترم سوم و دومین فراخوان دوره گرایشی (فلسفه اسلامی) اعلام شده است و علاقه مندان برای شرکت در آزمون ورودی این مدرسه علمیه می‌توانند از روز یکشنبه 25 تا جمعه 30 آذرماه با مراجعه به این مدرسه علمیه واقع در طبقه چهارم آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام یا تماس با شماره‌های 32112559 و 32112418 نسبت به ثبت‌نام یا اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنند.   

آزمون ورودی روز جمعه 14 دی ماه ساعت 9 صبح برگزار می شود و بر اساس اعلام معاونت آموزش این مدرسه، منابع آزمون دوره عمومی (ترم سوم) از دروس صرف 1 ، احکام 2 ، منطق 1 و سوالات هوش و منابع آزمون گرایش فلسفه و کلام شامل دروس فلسفه 2  و منطق 2 و 3  است.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱